En mä ihan tyhmä ole ;)

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Mikähän siinä on vaikeeta uskoa että joku voi olla fiksu?
Fed With, mulla ei ole hajuakaan mitä teet elääkses, mutta musta ei työuran perusteella kukaan uskois mitään. Siis töissähän mä olen ollu oikeesti palkallisena alle vuoden elämästäni... Ja sit vielä jos kuuntelee hevimeteliä niin asia jotenki tuntu mutkistuvan... Höh, mä tunnen tooosi monta älykkömeteliheppua.
a015.gif

Ja musaa vuodatuksen päälle :D
Pain: Shut your mouth
http://uk.youtube.com/watch?v=x2gXMRoPv_M

P.T. on ihq, proffakuvassakin näkyy :p :whistle:

Hevimetelistit on yllättävän usein fiksuja. Se on muuten jännä juttu. Mä en tarkoita nyt mitään junttihevistejä, 13v finninaama filthpaitasia, vaan siis ... niin. Se vaan on niin. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oikeasti viisaat ei pidä ääntä siitä asiasta!

Tässä mistään viisaudesta oo puhuttukaan. Tilastoälykkyydestä. En minä viisas ole.

ihan sama asia noi on!!!! Ja muutenkin olet aina olevinas!!

Ai on vai? ;) ;)

on!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oikeasti viisaat ei pidä ääntä siitä asiasta!

Tässä mistään viisaudesta oo puhuttukaan. Tilastoälykkyydestä. En minä viisas ole.

ihan sama asia noi on!!!! Ja muutenkin olet aina olevinas!!

Ai on vai? ;) ;)

on!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jaahas, jaahas... No, sovitaan vaikka niin sitten ;) :whistle:

Mä sain samasta testistä 144, enkä todellakaan ole mikään älykkö. Ne kirjalliset ja muistiosiot suoritin virheettömästi sekä matematiikkaosion yhden virheen kera, mutta he hahmotustehtävät.... uuuugh. Vain hiukan keskitason ylöpuolella. Ei mun heiniä nuo abstraktit hahmottelut. niiden kanssahan mensan testeissä pitkälti pelataan, koska mensan testi on mahdollista tehdä lukutaidottomallekin henkilölle ja perustuu juuri erilaisiin kuvioihin ja jatkumoihin. Eli en pärjäisi siellä testeissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Viipale:
Mä sain samasta testistä 144, enkä todellakaan ole mikään älykkö. Ne kirjalliset ja muistiosiot suoritin virheettömästi sekä matematiikkaosion yhden virheen kera, mutta he hahmotustehtävät.... uuuugh. Vain hiukan keskitason ylöpuolella. Ei mun heiniä nuo abstraktit hahmottelut. niiden kanssahan mensan testeissä pitkälti pelataan, koska mensan testi on mahdollista tehdä lukutaidottomallekin henkilölle ja perustuu juuri erilaisiin kuvioihin ja jatkumoihin. Eli en pärjäisi siellä testeissä.

Oot sä sitten tommosten suhteen älykkö :) Toi vaan ei tosissaan mittaa muuta kuin sen älykkyysosamäärään liittyvän älykkyyden. Onneksi, mä olisin muuten muninut siinä pahemmin kuin kukaan. Jotain tilanneälyä testattaessa esim. :D

Sain tulokseksi 142. Abstrakti päättelykyky on heikkouteni. Mutta miten noissa kieli- ja matikkatehtävissä voisi mokata, jos äidinkieli on suomi eikä hermostuneisuuttaan tai hätäilyn takia vastaa vahingossa väärin?

Yhteistyössä