"en mä, äiti voi suutua"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LisaMarie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LisaMarie

Aktiivinen jäsen
06.04.2005
21 832
7
38
2,5 vuotias piti isä sormesta kiinni ja näpelöi mun puhelimen nappuloita isin sormella. Isi sanoi tahtovansa sormensa oman käyttöön ja ehdotti jotta neiti painaa ite. Tyttö totes että "en mä kun äiti voi suuttua"
Kun siis näppäilee isin sormella äidin puhelinta, niin sehän oli isi joka sillä leikki :saint: Kyllä voi lapsella toimia järki :D

lapset on fiksuja...
kuten meidän kuopus kohta 4v tässä yx päivä..
oon sanonu että pihalta ei lähetä minnekkään..
neiti oli meidän sheltin napannu tosta hihnaan pihalta ja menny leikkimään naapuri talon pihalle...
kysyin että saiko mennä yksin..
siihen neiti kirkkain silmin etten mä menny yksin..mulla oli tessa matkassa :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
lapset on fiksuja...
neiti oli meidän sheltin napannu tosta hihnaan pihalta ja menny leikkimään naapuri talon pihalle...
siihen neiti kirkkain silmin etten mä menny yksin..mulla oli tessa matkassa :saint:

Tätäkin tuo 2,5 vuotias joskus kauttarantain koittaa. Jos se tekee jotain, mitä ei saisi yksin tehdä, se sanoo olevansa koiran kanssa :D Mihin toi päättelyky katoaa ihmiseltä?

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
lapset on fiksuja...

Tätäkin tuo 2,5 vuotias joskus kauttarantain koittaa. Jos se tekee jotain, mitä ei saisi yksin tehdä, se sanoo olevansa koiran kanssa :D Mihin toi päättelyky katoaa ihmiseltä?

niimpä...
kai se aikuisilta joku uupuu ( jos vaikka tipahtanu pois :laugh: ) tuolta aivoista tai sit me ei osata enää käyttää sitä ku tulee ikää lisää...

Yhteistyössä