En löydä mun puhelinta mistään!

Se on kadonnut kuin tuhka tuuleen! :O Viimeisin muistikuva puhelimesta on, kun iltasella puhuin kaverin kanssa. Sen jälkeen olen pakosti laittanut puhelimen äänettömälle, koska siitä ei lähde pihaustakaan, kun siihen soittaa. Voi peräreikä |O Luuri voi olla mun tai tuon 1v:n jäljiltä. Pikkuinen leikkii sillä joskus ja on sit eilen saattanut tunkea sen erittäin hyvään piiloon. Tuntuu, että ollaan etsitty jo kaikki mahdolliset ja mahdottomat paikat eikä vaan näy :kieh:

Kylläpä sitä tuntee itsensä avuttomaksi ilman puhelinta! :headwall:
 
[QUOTE="mii";25694869]sängyssä tyynyn alla tai peiton lakanan sisällä?[/QUOTE]

Kävin jo sängynkin läpi eikä ollut siellä. Petarinkin alta katsoin ja pinnasängystä.

Kaivelin roskiksenkin, kun tuo ukkeli kollaa siellä vähän väliä, ei tulosta. Kohta alkaa usko loppua ja tuo harmaa on oikeasti käynyt viskaamassa puhelimen menemään :D
 
Mitenkäs muksu, oletko koittanut sen kanssa aloittaa soittoleikkiä?
Jos on vienyt kännyyn, muistaa kyllä minne, kunhan saa ahaa-elämyksen.

Mun keskimmäinen oli ottanut mun autonavaimet, etsin niitä toista tuntia, kunnes älysin kysyä tytöltä vaikka taapero olikin.
Kertoi kyllä omalla tavallaan missä olivat, mun vaan piti hiffata mitä muksu tarkoitti, ja siellähän ne nätisti oli muksut oman tyynyn alla ;)

Saattaa olla ihan silmien edessä, joten tarkista ne yksinkertaisimmat paikat.
 
1 vuotiaan äiti
Kannattaa myös käydä läpi kaikki kengät... pitkävartiset erityisesti, sinne on kiva kännykkä tiputtaa... näin meillä on käynyt. :) Millaiset patterit teillä on? Katsoppas sieltäkin... sohvan väleihin uppoaa vaikka mitä, sieltä myös kannattaa tsekata.
Paikkoja riittää :) kannattaa asettua sille tasolle mihin taapero yltää...

Minun kännykkä löytyi kerran vessan vaipparoskiksesta... ovi oli jäänyt auki ja taapero oli nähnyt,että miten sinne vaippa nakataan.. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;25695009:
Mitenkäs muksu, oletko koittanut sen kanssa aloittaa soittoleikkiä?
Jos on vienyt kännyyn, muistaa kyllä minne, kunhan saa ahaa-elämyksen.

Mun keskimmäinen oli ottanut mun autonavaimet, etsin niitä toista tuntia, kunnes älysin kysyä tytöltä vaikka taapero olikin.
Kertoi kyllä omalla tavallaan missä olivat, mun vaan piti hiffata mitä muksu tarkoitti, ja siellähän ne nätisti oli muksut oman tyynyn alla ;)

Saattaa olla ihan silmien edessä, joten tarkista ne yksinkertaisimmat paikat.
Tuo pikkuinen on vasta täyttänyt vuoden, joten se ei kyllä muista mitään :) Mäkin luulen, että löydän puhelimen lopulkta jostain aivan helposta paikasta...
 
Puhelimen on pakko olla täällä kotona, koska en ole poistunut 2 vuorokauteen täältä. Meen kollaamaan vessat uudelleen... ja kengät ja yläkerran ja ja...

Eikä muuten ollut uunissa eikä siellä aluslaatikossa, missä pellit on.
 
Androideihin saa asennettua "where is my droid"- ohjelma joka äänettömänäkin alkaa soida täysillä kun siihen lähettää tietyn tekstiviestin. Melko kätevä lapsillekin jotka unohtavat puhelimen koulun jälkeen äänettömälle ja niihin pitäisi saada yhteys.
 
"vieras"
jos sä oot iltasella puhunu siihen niin mieti missä olit sillon... todennäkösesti löytyy siitä läheltä :) meilläkin on puhelin löytyny mitä mielikuvituksellisemmista paikoista lasten jäljiltä. Yhen kerran jopa mikrosta :O tosin se oli varmaan omilla jäljillä
 

Yhteistyössä