En laittanut lehteen mun lapsen nimeä mut toisen laitoin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
eli mulla vanhempi poika joka asuu isällään. nyt mulla ja mun nyk,miehelle tuli toinen lapsi. ja laitoin tyhmänä lehteen että kotona odottaa isoveli janne... no mun sukulaiset on nyt niin katkeria ja haukku mut maan rakoon kun en laittanut eemelin nimeä siihen ilmoitukseen. en tiiä miten tavalaan en laittanu siihen toisenkin nimeä...mut ei se poika oo meillä käyny ees yli puoleenvuoteen tms... ja mulle ihan yks ja sama mitä lehesä lukkee kun ite tietää totuudn. ja ihan sama mitä muut puhuu..mummu soitti ja snao että kooko kylä puhuu kuinka kiellän ekan lapseni ja kuinka lapsellinen ja tyhmä olen kun jätin vanhemman pojan nimen pois siitä ilmoituksesta. no joo nyt sitten itken täällä kun ois pitäny laittaa:( sekavaa...

Miksei vanhin poika käy teillä?
En yhtään ihmettele jos kylä puhuu. Ajattelevat varmaan että oot hylänny vanhimman lapsesi. Eipä siis ole kumma jos puhetta riittää, sitä kun riittää pienimmistäkin asioista.

poika ite ei halua meillä käydä ja isänsä pois sitte mulle rääkyny ja valittanu kun jos oisin sen nimen lehteen laittanu...ekan kohalla laitoin niin tuli kauheet valitukset jne...enkä jaksa tapella...no poika on jo 13v joten ymmärrän miksei halua käydä... siis kirjoitin että yli puoleenvuoteen,mut lokakuussa viimeksi kävi,asuu kaukana meistä tai no parisataa kilsaa väliä on...sille isä ollut muutenkin aina tärkein... vuosi sitten muutti virallisesti sinne... sitä ennen asui muuten siellä paitsi oli täälä kirjoilla... mut kun siinä oli et kotona odottavat sisarukse siis valmiina se teksti niin jotenkin automaattisesti kirjotin sit vaan tuon toisen nimen:( mut vahinko jo tapahtunut... en ite oo edes koko ilmotusta ajatellu sen enempää..

voi itkut..no se meni jo. mutta kyl toi pahalta tuntuu, laita kortti pojalle mis lukee "olet tärkeä" ja "kuulut perheeseen aina"..lapselle se omaan perheeseen kuuluminen on niin tärkeetä, sun poika muistaa sinne hautaan asti kaikki asiat jotka viestii et oliko rakas äidilleen tai isälleen. se on ihme juttu, et ne on tärkeitä. miks lapsi ei halua käydä siellä? ei sitä kannata pakottaa, mut ilmaise kuitenkin jotenkin et hän on kaivattu henkilö, jolla on merkitystä sinulle. tosi surullista, ihan kamalan surullista. mut katso eteenpäin kuitenkin, äitinä olet todella tärkeä henkilö lapsillesi, niille kaikille, sille etäällekin.

Sori ap mutta vaikutat yksinkertaiselta. Serkkuni teki likimain aivan samoin kuin sinä eikä vielä tänäkään päivänä ole tekemisissä keskimmäisen lapsensa kanssa kun "unohti" tämän nuorimman syntymäilmoituksesta. Unohtipa sen jälkeen monesta muustakin kun tämä keskimmäinen asui isänsä luona. Ja voin surutta sanoa ettei serkkuni kyllä ihan täysillä käy ainakaan tunne-elämänsä puolella kun pystyi noin pyyhkimään yhden lapsen elämästään.

mulla myös tilanne et teini ikänen poika asuu isän luona mutta silti hän on mun poika enkä vois mitenkään "unohtaa" että hän kuuluu perheeseeni. Mutta meillä onkin vissiin vähän erilaiset välit koska myös pojan isä eli mun ex kuuluu perheeseen ja on nyk miehen kanssa kaveri. Mut äiti ei voi unohtaa omaa lastaan. Kerro ny hyvä ihminen sille lapselle et hän on sulle tärkeä. Koska sä oot se äiti ja vanhempi niin se on sun tehtävä tehdä se aloite ja pitää niitä välejä yllä koska 13vuotiaalla ei oo vielä kaikki sosiaaliset taidot hanskassa ja voi olla muutenki ton ikäselle kova paikka ja kriisi että äiti on tollatavalla pois elämästä ja toi sun ilmotukses kyllä viestittää ettei hän ole edes pahemmin sun ajatuksissa. Pahoitin mielesi ku ajattelin mikä paha olo sun lapsella voi velloa sisällään siksi että oma äiti on unohtanut. Jos et oo unohtanu niin kannattaa äkkiä ruveta sitä hänelle viestittämään.

Yhteistyössä