En laihdu millään,voiko siihen olla syynä pelkästään se,etten juo tarpeeksi vettä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hjälpp!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hjälpp!

Vieras
Paino ei vaan tipu. olen aina ollut huono juomaan vettä, en juo lähimainkaan kahta litraa päivässä,liekkö edes yhtä! Syynä on varmaankin se, että heti jos juon enemmän vettä(edes pari lasia) niin ne tulee samantien ulos ja sitten joutuu ramppaamaan vessassa kokoajan. Eikös vedenjuonti nopeuta aineenvaihduntaa? Minulla pitäisi siis olla huono aineenvaihdunta ko,kö?

Olen noudattanut esim kiloklubin ja kalorilaskurin neuvoja (kaikki hiilarit,rasvat ja protskutkin oikeessa suhteessa) ja mitään ei tapahdu. Minulla on kokoajan tavallaan jano kuiteskin, en vaan osaa juoda... :D

Veden juonti voi hyvinkin olla se ongelma. Jos et halua rampata vessassa jatkuvasti, kannattaa juoda huoneenlämpöistä vettä vähän kerrallaan. Otat siis pienin väliajoin hörpyn tai pari, niin ei tule suoraan läpi. Alkuun saatat joutua käymään tiheämmin vessassa, mutta pian elimistö tottuu ja se tasoittuu. On ihan normaaliakin käydä vessassa useamman kerran päivässä ja riittävä veden juonti hoitaa kehoa monella tapaa. :) Voit myös lisätä nestepitoisten välipalojen ja lisukkeiden syöntiä. Kurkku on hyvä esimerkki.

ei oo hirveen hyvä keholle, erityisesti munuaisille, ettei juo riittävästi. myöskään liikaa ei sais juua. jos vaikka laitat litran kannuun vettä ja otat tavotteeks että juot sen vaikka päivän aikana. sit vähitellen lisäät määriä tohon noin pariin litraan asti.

Veden juominen perustuu siiheen että juot ennen ruokailua lasin vettä,hillitsee nälkää ja täyttää vatsaa. Mutta se ettet muka laihdu kun et juo tarpeeksi vettä on satua!!!! Vika on jossain muualla.Kaikkea sitä kuuleekin.....

Kyllä mä ainakin olen huomannut, että juomisella on todella suuri merkitys painon putoamisessa. Jos syön esimerkiksi painonvartijoiden pisteiden mukaan, mutta en juo riittävästi, paino ei putoa. Jos taas juon tarpeeksi, painokin lähtee laskuun. Tähän lopputulokseen olen tullut monta kertaa eli uskon vahvasti, että juominen on tärkeää!

Yhteistyössä