Tiedän, että aiheesta on tuhat ja yksi aloitusta, mutta pakko tehdä omani. Olen 30-vuotias nainen, ollut kymmenen vuotta yhdessä mieheni kanssa. Meillä on kolme lasta ja kaikki hyvin, paitsi minun näkökulmastani seksielämä. Seksiä on about 4krt/vuosi, minun aloitteestani. Mies ei tee aloitetta ikinä Eli saan pakit melkoisen monta kertaa vuoden aikana. Olen 100% varma, että pettämisestä ei ole kyse, miehelläni ei vain ole haluja. On aina ollut sellainen, paitsi alussa. Tilanne on hiljalleen pahentunut vuosien myötä, ja mieheni on omien sanojensa mukaan täysin tyytyväinen tilanteeseen. Silloin, kun seksiä on, se on hyvää ja nautinnollista. Käännän edelleen miesten päitä kaupungilla ja baarissa saan ehdotuksia mukavilta ja tavallisilta miehiltä, joten minussa ei pitäisi olla mitään pahasti vialla. Olen sinut itseni kanssa ja luoja tietää yrittänyt kaikkeni, että viehättäisin miestäni. Vilhjaileviin viesteihin työpäivän aikana tulee aina vastaus tyyliin "No jopas!", ja aina, IHAN aina löytyy jokin syy, miksi juuri nyt on huono aika seksille. Ja lisäksi kaipaisin miestä, joka ottaisi minut ronskisti, mutta omani on "koiranpentumainen" ja ujosteleva. Minulla on fantasioita vaikka kuinka, miehelläni ei yhtäkään, ja pitää haaveitani outoina. Melkein itkettää, kun kaverit valittavat siitä, kun pitää antaa niin ja niin monta kertaa viikossa, vaikkei huvittaisi. Tekisi mieli ehdottaa, että lähetäpä seuraavalla kerralla miehes mun luokse! Mitä IHMETTÄ voin tehdä??