en kestä

säästöpossu

Aktiivinen jäsen
19.12.2005
2 253
0
36
Viime viikolla mulla oli se outo vatsatauti, en oksentanu, vatsa oli vaan sekaisin. Nyt ollaan oltu viikon flunssassa, eilen mulla oli korkea kuume ja mulla ei ole melkein ikinä kuumetta. Nyt on vähän parempi olo, ja esikoinen vaikutti aamulla kans ihan ok, se ei edes yskinyt yöllä enää. Niin ajattelin et vihdoin ollaan menossa parempaan päin ku esikoinen alkoi sit oksentaa :/

En ymmärrä, koko ajan on jotain. Miten meillä on näin huono vastustuskyky!? :headwall:

Mulla oli noin 3 vkoa sitten oksennustauti, oksensin yhtenä päivänä ja sit se meni ohi. Pojalla oli noin viikon verran kakka ihan valkoinen ja henki haisi pahalle. Neuvolassa sanoivat, että lapsi voi sillä tavalla sairastaa sen mahataudin, eikä välttämättä oksenna tms.

Sen jälkeen ollaankin oltu tässä sen 2 vkoa räkätaudissa, se iski heti kun selvittiin tuosta mahataudista. Mullakin on tosi harvoin kuumetta, mutta viikko sitten nousi 39. Samoin pojalla oli kuumetta, ja meillä molemmilla oli tosi räkästä yskää, kurkku kipeä ja muutenkin vetämätön olo.

Pikkuhiljaa helpottaa, mutta ajattelin kyllä soitella terveydenhoitajalle, et pitäskö tota poikaa käydä lääkärille näyttää, kun ei toi yskä ota laantuakseen.

Ei varmaan paljoa lohduta, mutta kyllä se siitä ohi jossain vaiheessa menee =)

Yhteistyössä