En kestä tätä!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onnetonta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onnetonta

Vieras
Mun talossa on remontti edessä, lattiat olohuoneeseen ja keittiöön pitää vaihtaa koska ovat huonossa kunnossa. Ex lupasi auttaa ja tehdä sen, mutta taas kerran petti lupauksensa, niinkuin aina ennenkin. Ei ole edes rojujaan siivonnut piharakennuksestani ja tallista, vaikka senkin lupasi tehdä aikoja sitten. Mä en tiedä kenen puoleen kääntyä!! Ei ole varaa hankkia ammattilaista tekemään remonttia eikä ketään muutakaan, koska isäni on jo vanha eikä olla tekemisissä, ystäviä ei ole eikä sukulaisistakaan avuksi kun ei olla tekemisissä ja asuvat kaukana. Varmaan joudun asua huonokuntoisessa talossa loppuelämäni, myyntiin en aio laittaa, koska tärkeä paikka myös lapsilleni. Ex ei myöskään ota nuorempaa lasta luokseen, vaikka se on tosi hankala ja isompi lapsenikin pyysi että voisiko x mennä isälleen. Ei käy, kun menee kuulemma festareille. Ja mies on kohta 40!!!!!!!

Miksi exäsi tekisi sulle remonttia? Oudolta kuulostaa. Jos ei ole varaa remonttiin niin sitten pitää tyytyä siihen mitä on, ei kai se ole muiden ihmisten päänsärky.

kannattaa kyllä miettiä ihan omaa mukavuuttaan, eikä sitä mikä on tärkeä paikka jne. eli siis elää tulevaisuutta myös ja rakentaa niitä uusia tärkeitä asioita. miksi asiat täytyy tehdä niin helkatin vaikeiksi. ihminen on sopeutuvainen, jos vaan siihen antaa itselleen mahdollisuuden. liiallinen takertuminen vanhaan vain vaikeuttaa monia asioita

[QUOTE="alkup.";24301727]kiitti vaan tuesta, muutenki jo paha olla. Se on LUVANNUT auttaa, tää on myös sen lasten koti mut samantekevää sille missä läävässä asutaan[/QUOTE]

Ihan oikein sinulle senkin trollaaja!

[QUOTE="alkup.";24301727]kiitti vaan tuesta, muutenki jo paha olla. Se on LUVANNUT auttaa, tää on myös sen lasten koti mut samantekevää sille missä läävässä asutaan[/QUOTE]

no ei sitä sun asiat tarvitsekaan kiinnostaa!
Jos haluat päästä varastossa ja tallissa olevista kamoista eroon niin ilmoita exälle että sä kannat ne pihalle x päivään mennessä jos se ei tule niitä hakemaan... Jos haluat tehdä sielä remonttia niin tee ite tai säästä niin että saat remonttimiehen tekemään. Mikä niissä lattioissa muuten on vikana, että ne pitäis vaihtaa?

valitettavasti en tunne myötätuntoa ihmistä kohtaan joka ei viitsi tehdä asioille itse mitään. lapsille koti on siellä missä on mukavaa ja turvallista. se on niille ihan sama onko se se sama mörskä missä olleet vuosia. eli neuvo: myy kämppä ja muuta vaikka vuokralle kivaan asuntoon, jota joku muu huoltaa tarpeen tullen.

Sen kamat on kaatopaikkarojua, munko niiden kuljetuksesta pois pitäisi huolehtia? Jos heittäisin ne ulos ne lojuis mun pihassa vielä vuosien päästä jos tekisin niinkuin ehdotit

En tajunnut aloitusta yhtään. Kai se on provo?

Miksi ihmeessa ap:n exän pitäisi tulla remppaamaan ap:n kämppää? Eihän siinä olisi mitään järkeä. Vai käykö ap sitten vastavuoroisesti siivoilemassa ja kokkailemassa tai jotain muuta sellaista sielä ex:n kämpillä?

Ymmärrän, että harmittaa, kun kerran exäsi oli jo luvannut auttaa. Mutta jos ei auta, niin sitten sun pitää keksiä jotain muuta. Myyt talon. Jos se ei käy, niin remontoit itse. Jos sekään ei käy, niin säästät muutaman vuoden ja sitten on varaa maksaa jollekin, joka tulee lattiat uusimaan.

[QUOTE="Eee";24301808]En tajunnut aloitusta yhtään. Kai se on provo?

Miksi ihmeessa ap:n exän pitäisi tulla remppaamaan ap:n kämppää? Eihän siinä olisi mitään järkeä. Vai käykö ap sitten vastavuoroisesti siivoilemassa ja kokkailemassa tai jotain muuta sellaista sielä ex:n kämpillä?[/QUOTE]

Koska oli luvannut. Mä olisin varmasti saanut exän tänne itselleni remonttiavuksi - poikansa kotiahan tässä remontoitiin - mutta remppaan mieluummin itse.

Ei se auta syytellä muita ja vaatia tekemään. Itse sinun tilanteessasi tosiaan veisin ne kamat kaatikselle vaikka vähän maksaisikin, sillä saisin kuitenkin oman kämpän siistimmäksi. Turha siitä on tapella kuka ne vie ja koska. Ilmoitat vaan koska lähtee jos ei omiansa hae pois.

Yhteistyössä