En kestä, onkohan mulla klamydia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Alavatsa sattuu
Pissaaminen juilii ikävästi
Nivelet sormissa sattuu
Alaselkä sattuu

Valkovuotoa ei ole normaalia enempää eikä se haise miltään. Tein ton pissatulehdus-avauksen jo. Pissa testeissä siis puhdas mutta onko se jos onkin klamydia? Viljelyä ei tehty.
Vittu.

[QUOTE="vieras";24703197]Meneekö ko. tauti ohi Tavanicilla, Kefexinillä tai Trimopanilla?[/QUOTE]
Siis että ominpäin söisit antibioottia? Ei hitto, miten sekopäistä porukkaa.

[QUOTE="vieras";24703437]Siis että ominpäin söisit antibioottia? Ei hitto, miten sekopäistä porukkaa.[/QUOTE]

no en
olen muista syistä syönyt kuurit ko. lääkkeitä viimeisen kuukauden aikana.

Pissa oli puhdas, söin kuotenkin tuon trimapan-kuurin koska lääkäri epäili että menossa olevan kefexinin takia ei pissassa näkynyt mitään, oireet helppas hetkeksi.
millainen on hiivatulehdus? välillä mulla kutiikin alakerta, sekin vois olla mahdollinen kun noita antibiootteja tullut syötyä, koskaan ennen ei oo ollut.

Äidilläni oli juuri osittain noilla oireilla todella paha huuliherpeksen aiheuttama herpes alapäässä. Ensin ehti jo saada pissatulehdukseen antibiootitkin, kunnes selvisi seuraavana päivänä, ettei olekaan virtsis.

Nyt kipin kapin ottamaan yhteyttä oman alueesi terveydenhoitajaan/sairaanhoitajaan jolta saat lähetteen klamydia-testeihin. Jos testi positiivinen saat lääkekuurin maksutta terveydenhoitajan/sairaanhoitajan vastaaotolta ja ohjeet miten toimia jatkossa. Tuota klamydiaa on muuten tosi paljon liikkeellä.

ei toi kyllä mun mielestä klamydialta kuulosta. itellä ollu se parikin kertaa nuorempana. voisko olla virtsatulehdus tms? ja antibiootit saattaa aiheuttaa esim hiivatulehdusta.

Yhteistyössä