En kestä enää.. Tukiainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
niin kauan kuin ihmiset menee tuksun keikalle tai lukee häntä koskevia lehtijuttuja, niin niin kauan tuksu on julkisuudessa. tasan niin pitkään. miettikää sitä ihmiset!

mitään en oo ottanu.....

vähän ku minä menisin tuonne toikkaroimaan pikkusssa hepenissä ja raakkumaan :O luojan kiitos tajuan itse mihin kykenen ja omistan peilin :'D

Alkuperäinen kirjoittaja laiskaa liikehdintää;24113928:
niin kauan kuin ihmiset menee tuksun keikalle tai lukee häntä koskevia lehtijuttuja, niin niin kauan tuksu on julkisuudessa. tasan niin pitkään. miettikää sitä ihmiset!

Niin ja Tuksuhan ottaa saamansa huomion vain imartelevana; hänen mielestään joku pahasti sanova on vain kateellinen. Minua säälittää kyllä tuo Tuksu, ihmiset haluavat vain naureskella sille ja siksi menevät sen keikoille. Kai joillekin tulee ylemmyydentunne kun pääsee edes jollekin nauramaan eikä tällä kertaa itse ole naureskelun ja vähättelyn kohteena...

Niin ja Tuksuhan ottaa saamansa huomion vain imartelevana; hänen mielestään joku pahasti sanova on vain kateellinen. Minua säälittää kyllä tuo Tuksu, ihmiset haluavat vain naureskella sille ja siksi menevät sen keikoille. Kai joillekin tulee ylemmyydentunne kun pääsee edes jollekin nauramaan eikä tällä kertaa itse ole naureskelun ja vähättelyn kohteena...

ihan väkisin tulee eräs palstalainen mieleen :D

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24113988:
ihan väkisin tulee eräs palstalainen mieleen :D

Kuka? Mun mielestä tohon sopii hyvinkin moni palstalainen. Tai itse asiassa koko palsta....

Ja Tuksu on just mun idoli ja mä menisin heti kattomaan, jos tietäisin, että se jossain täällä esiintyy :D

Yhteistyössä