en keksi otsikkoo,naapurin pappaan liittyy kuitenki..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
vein viime viikolla sekä isännöitsijälle,että eräälle sossun tädille (joka papan asioita hoitaa) kummallekin kolmen A4 nipun missä on naapurin papan jokainen häiriköinti päivämäärineen ja kellonaikoineen viime marraskuulta viime viikkoon asti. lisäksi lopussa kerroin kuinka tämä häiriköinti vaikuttaa poikaani ja toivoin että jotain tapahtuu ja päästäis elään normaalia elämää jnejne.
loppuun laitoin yhteystietoni ja kirjoitin,että haluaisin tietää missä mennään,et tapahtuuko mitään vai ei jne.

nyt on mennyt reilu viikko ja mitään ei oo tapahtunu eikä kuulunu ja ajattelin vaan kysyä,et onko kellään kokemusta millasia prosesseja nää on..? en kehtais soitella ja hiillostaa niitä koko ajan et no,mitäs nyt,mitäs nyt,onko uutta..... mut jotenki epäilyttää et ei ne muhun yhteyttäkään ota.. pelkään et mun lippuset ja lappuset jää vaan jonneki arkistoihin pölyttyyn.
niin ja listauksen loppuun laitoin,että saan myös ainakin yhdeltä naapurilta allekirjoituksen omani lisäksi jos tarve vaatii ja kerroin,että myös poliisit ovat käyneet ja tehneet ilmoituksen papasta.

kauankohan tässä pitää odotella.. se nimittäin takoo nytkin seiniä,koska mä kauhee ämmä ja huono naapuri erehdyin imuroimaan äsken :headwall:

kuka sitten häiriköi ketäkin? Hänkö ei kestä teiltä tulevaa ääntä ja takoo seiniä siitä merkiksi? Oletko ajatellut, et olis sairas sillä tavalla ettei tää teidän "normi" elämä istu? en tarkoita, et tarviis sinunkaan sietää seinien hakkaamista jos imuroit päivällä, mutta että asuntoja on aika vaikea järkätä lennosta hänellekään, siis uutta sellaista. Nyt on lomat ja kaikki asiat seisoo toimistoissa yhden tai kahden virkailijan niskassa.

Mulla itselläni kokemusta paranoidisesta skitsofreniasta kärsivän ihmisen naapurina ja se oli jotain.. yöllä juoksua katuharjan kanssa sisällä ja seiniä hakaten riiviöitä pois yms.

Ja mulla esim.anopilla on 5 lasta mut nykysin se ei kestä yhtään lasten ääntä kerrostalossaan. Vanhuksen unentarve lisääntyy ja ne lähtee nukkumaan klo 19 viimeistään. niiden on vaikea tajuta nykysiä aikoja.. jos ymmärrät mitä tarkoitan. Mun mielestä työssäkäyville ja eläkkeellä oleville pitäis olla tästä syystä omat talot.

Niin ja todellisuudessa ne ei saa sulle kertoa sen naapurisi asioista jos hänellä on asioiden hoitaja kunnan puolesta.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
kuka sitten häiriköi ketäkin? Hänkö ei kestä teiltä tulevaa ääntä ja takoo seiniä siitä merkiksi? Oletko ajatellut, et olis sairas sillä tavalla ettei tää teidän "normi" elämä istu? en tarkoita, et tarviis sinunkaan sietää seinien hakkaamista jos imuroit päivällä, mutta että asuntoja on aika vaikea järkätä lennosta hänellekään, siis uutta sellaista. Nyt on lomat ja kaikki asiat seisoo toimistoissa yhden tai kahden virkailijan niskassa.

Mulla itselläni kokemusta paranoidisesta skitsofreniasta kärsivän ihmisen naapurina ja se oli jotain.. yöllä juoksua katuharjan kanssa sisällä ja seiniä hakaten riiviöitä pois yms.

Ja mulla esim.anopilla on 5 lasta mut nykysin se ei kestä yhtään lasten ääntä kerrostalossaan. Vanhuksen unentarve lisääntyy ja ne lähtee nukkumaan klo 19 viimeistään. niiden on vaikea tajuta nykysiä aikoja.. jos ymmärrät mitä tarkoitan. Mun mielestä työssäkäyville ja eläkkeellä oleville pitäis olla tästä syystä omat talot.

Niin ja todellisuudessa ne ei saa sulle kertoa sen naapurisi asioista jos hänellä on asioiden hoitaja kunnan puolesta.

http://keskustelu.kaksplus.fi/t807067 tässä viimesin keskustelu tästä aiheesta,selventää ehkä hiukan? :)

Kyllä kannattaisi soittaa ja edes kysyä edistyykö asia.
Eihän heidän tarvi yksityiskohtia ja- asioita naapurin papasta sinulle kertoa (niinkuin joku harmaana kirjoitti, että "ei ne saa sulle kertoa naapurisi asioita" ) .

Se on voi voi, että on kesä/loma ja asiat seisoo ja sinä häiriköit ihmisiä (samainen harmaa JOTAIN tämän suuntaista kai kirjoitti) , mutta mietipä kuinka kauan SINÄ OLET KÄRSINYT SIITÄ NAAPURIN PAPASTA... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja catlady:
Kyllä kannattaisi soittaa ja edes kysyä edistyykö asia.
Eihän heidän tarvi yksityiskohtia ja- asioita naapurin papasta sinulle kertoa (niinkuin joku harmaana kirjoitti, että "ei ne saa sulle kertoa naapurisi asioita" ) .

Se on voi voi, että on kesä/loma ja asiat seisoo ja sinä häiriköit ihmisiä (samainen harmaa JOTAIN tämän suuntaista kai kirjoitti) , mutta mietipä kuinka kauan SINÄ OLET KÄRSINYT SIITÄ NAAPURIN PAPASTA... :whistle:

Sorry se harmaa olen minä. Kun ei voi sossusta kertoa yht.mitään. Se on yksityiskohta aina jos kertoo jonkin ihmisen asiasta. Senkun sanelee laki. Niin en kirjoittanut että voi voi.. vaan, että ei sielläkään yksi ihminen pysty ihan kaikkeen hetkessä kun on kaikkien muidenkin asiat hoidettavana. Et jospa nyt sinä mustana lukisit ja ymmärtäisit ensin lukemasi asiat oikein. Ja kirjoitin myös että mulla on omakohtaista kokemusta samanlaisesta tapauksesta, että ihan turhaan tänne heität v..tuilua. Kävin lukemassa sen toisen linkin minkä ap laittoin-kiitos. Siis sama juttu kuin mulla. Ainoa mitä voit tehdä on soittaa joka kerta poliisin paikalla ja jos eivät tule, soitto kirjautuu. Sen mun naapurin kanssa tein niin, et soitin mtt ja asia alkoi purkautua sieltä kautta. Nekään ei voi sulle mitään kertoa onko asiakas heillä tms mutta jos on niin asialle alkaa tapahtua.

Ei sen papankaan ole hyvä olla, että apuahan tuo tarviis.

Niin siis harmaa "mie", kirjoitin omasta puolesta, että se on voi voi siihen kun sinä arvoisa harmaa kirjoitit Että on loma ja työt seisoo jne... :saint:

En v.ittuillut millään muotoa, vaan luulin samalla perustelevani asiani mitä koitin selittää, mutta mutta... Ehkä sitten tulin väärin ymmärretyksi... :(

Ja siis mielestäni Kuha voisi soitella ja kysellä eteneekö asia... :)

nyt se uhkailee mun miestä :headwall:
se pappa sano et oli saanu kirjeen isännöitsijältä mistä käy ilmi että me ollaan käännetty tää asia hänen syykseen,että me kolistellaan täällä yötä päivää ja hän kärsii,kolme sydäriäkin jo saanu ja karju viel et te maksatte tai häivytte! todistajia hänellä (muka) on meidän metelöinnistä et käräjillä tavataan :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
nyt se uhkailee mun miestä :headwall:
se pappa sano et oli saanu kirjeen isännöitsijältä mistä käy ilmi että me ollaan käännetty tää asia hänen syykseen,että me kolistellaan täällä yötä päivää ja hän kärsii,kolme sydäriäkin jo saanu ja karju viel et te maksatte tai häivytte! todistajia hänellä (muka) on meidän metelöinnistä et käräjillä tavataan :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Pistähän ylös kaikki tommoset..
laiton uhkaus.. :hug: jaksuja

Näin heinäkuussa useimmissa sossuissa on vaan pakollinen päivytys, lähinnä lastensuojeluasioita varten. Voi olla, että alueenne työntekijä on kesälomalla ja ottaa asian käsittelyyn vasta ens kuussa. Näin siis ainakin meillä..
Itse sossutätinä voin kertoa prosessin menevän kutakuinkin niin, että mennään tai ainakin yritetään mennä... naapuris luo kotikäynnille ja keskustella asiasta. Mutta jotenkin tuntuu, et se ei tässä tilanteessa ole mahdollista. Naapurille lähetetään kirje tai sit sille soitetaan. Omaisiin otetaan yhteys ja heidän kanssa keskustellaan. Myös terveydenhuollon ihmisten ja mahdollisesti kotipalvelun ihmisten kanssa keskustellaan. Itse en luultavasti olis teihin yhteydessä, ennen kuin olis jotain konkreettista kerrottavaa. Mutta voihan olla, että paikkakuntanne sossu toimiikin ihan muull tavalla kuin minä...
Voimia teille, koittakaa jaksaa :hug:

Meillä kun naapuri kävi hankalaks ni otettiin ihan yhteyttä oikeusaputoimistoon. Sitä kautta sitten naapuri sai kirjeen,missä ilmotettiin,että jos ei toiminta muutu ni tehdään ihan rikosilmotus kotirauhanhäirinnästä. En tiedä ny kummonen toi teidän tilanne on ko en oo juttua seurannut tai mitään. Mut naapuri kyllä rauhottu sen kirjeen saatuaan.

Mut sun tapauksessa kyllä soittelisin sinne sossuun ja muualle ja kysyisin kun kerran oot itestäs sinne ilmottanu. Kyllä sulla mun mielestä joku oikeus on tietää,et tapahtuuko asialle jotain vai pitääkö sun vaan kärvistellä sen pappan kanssa..

Ai olisin taas voinu lukee loppuun asti.. Juu sisi kun kerran tommosia käy uhkailee ni ota ite ensin yhteys johonki just esim oikeusaputoimistoon ja kysy niiltä mitä mieltä ovat tilanteesta.

soittaisitteko mun tilanteessa isännöitsijälle vai poliisille? siis tosta et se pappa on alkanu nyt uhkaileen meitä kun sai varotuksen :whistle:
vai antaisitteko uhkailla vaan ja kirjottasitte vaan tyynenä kaiken ylös...?

Sen verran elämää nähneenä voin kertoa, että kaikilla asioilla on kaksi puolta. Toinen sanoo toista ja toinen toista. Isännöitsijänkin on selvitettävä kyllä jollakin keinolla mikä on totuus. Sinä väität, että pappa häiriköi ja pappa väittää, että teidän elämänne häiritsee. Siinä pulmaa, nimimerkillä kokemusta on. Kannattaa odotella ihan rauhassa...