En kehtaa ostaa Odotus-lehteä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Salainen Agentti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Salainen Agentti

Vieras
Haluaisin niiiin ostaa uusimman odotus & vauvat lehden kun siinä on se juttu raskaudesta viikko viikolta. En ole kuitenkaan edes vielä raskaana, ja pelkään että joku näkee kun ostan lehden. :laugh:

Sama tai pahempi fiilis kun teininä kortsuostoksilla. Voi hyvä tavaton, että lapsettaa, tiedän, mutta en kertakaikkiaan uskalla ostaa lehteä. Mitä tehdä?
En kai nyt miestäkään voi pistää asialle. Sitäpaitsi voi senkin joku tuttu nähdä. :D

Mitä mä teen? Haluaisin jemmata lehden sitä ihanaa odotus aikaa varten, mutta tuleeko siitä nyt paha karma jos hankin sen vaikken ole edes raskaana. Oletteko muut ostaneet jo jemmaan jotain vauvalehtiä??? :D

Minulla on myös sama ongelma eli en kahtaa ostaa noita odotus-vauva-lapsi-lehtiä.. suurimman ongelman tekee mun mies, ku hän en varmaan tykkäisi jos mie alkaisin niitä ostamaan.. Hän ei tykänny kun mun kaveri lainasi mulle vauva-lehteä tossa viime syksynä, koska siinä oli asiaa lapsettomuudesta.. piti sitä jotenkin loukkaavana, koska luuli, että tämä minun kaverini oli ostanut sen lehden vain meidän takia, vaikka siitä ei ollut kyse.. :whistle: toinen ongelma on tietysti tutut eli jos ne sattuisivat näkemään, että mie ostaisin sellaisen lehden..

Mie oon ostanut Kaksplussia varmaan yli vuoden jo. Vetoan siihen, että opettajankin tarvii tietää varhaisesta kasvusta ja kehityksestä, vauvakuumeen lievittämiseen ollut tosi hyvä juttu. Nyt oon ostanu pari odotuslehteäkin niiden mielenkiintoisten juttujen takia. Eikä ees hävetä, tosin ei oo kukaan tuttukaan onneks kauppaan sattunut. Ja jotenkin tuntuu kivalta lukea toisten kokemuksia, joiden kautta voi sitten itse miettiä, miten tekisi / miten tekee... valmistautumista vanhemmuuteen. Saa nähdä tärppäsikö tässä kierrossa... vielä muutama päivä piinaa jäljellä!

Tottakai sä voit ostaa minkä vaan lehden! Mulle tuli jopa tilattuna Vauva-lehti ja Kaksplus noin 10 vuotta ennen kuin esikoiseni sain ;) Tilasin ne silloin kun jo silloin vauvakuumetta podin ja samalla opiskelin lastenhoitoalaa, niin pitihän sitä senkin puoleen pysyä ajantasalla.. :whistle: Ja ostaa ihmiset vähän pahempiakin lehtiä kuin Odotus.... :snotty:

Kiitos kannustuksesta ja kaikenlaisista hyvistä vinkeistä! Melkein jo tilasin netistä kyseisen lehden puoleks vuodeks, mutta sitten tajusin että en varmaan saisi just sitä VIIME numeroa enää, kun tilaus tietty alkais seuraavasta numerosta... Mun tuurilla sitäpaitsi postiljoonikin olisi tuttu tai tutuntuttu. En halua, että kukaan tietää vauvakuumeestani! Edes postipoika. Neuroottista, tiedän. :D

Kaipa sitten rohkeasti vaan käyn muina naisina lehden ostamassa jostain rauhallisesta paikasta.

Jospa sitä rohkaistuu kun kerran kokeilee. :laugh: Sama päti aikanaan ekoihin kortsuihinkin - siis ostamiseen. :laugh:

Yhteistyössä