En kehtaa mennä salille

Alkuperäinen kirjoittaja Sihinäkinttu:
Häpeä on syynä moneen asiaan, ettei esim kehtaa lähtee salille tai alottaa jotain "bimbomaista" lajia. Hävettää jos en kelpaa tällaisena kuin olen (en kelpaa lähinnä itselleni). Haluaisin kovasti alottaa tekee jotain kropalleni, mutta en tiedä missä, miten ja niin edelleen. En halua mennä yksin. Haluaisin ottaa itseeni niskasta kii mut hävettää, en tiedä mistään mitään.

Sinne vaan sekaan salille,ei siä sua kukaan kattele. Jos olet epävarma miten pitäis jollain laitteella tehä niin pyydä opastusta infosta. Siitä se lähtee...

Koitas asennoitua niin, että siellä salilla käy ihan samanlaisia tavallisia ihmisiä kuin sinäkin (jäin muuten myös miettimään, mikä ihme on bimbomainen laji..) Eli sekaan vaan. Itse arastelin aikoinaan pitkään erilaisia tilanteita, mutta asennoitumalla siten että muutkin ihmiset ovat ihan samanlaisia kuin minä itsekin, jokainen on joskus aloittanut jne rohkenin niin että nykyään pystyy hyppäämään tapahtumiin ja tekemisiin tuosta noin vaan. Tosin mulla on tarve tietää jotenkin yksityiskohtia tilanteista, uudelle salillekin mennessä helpotti ajatus siitä että tietää miten pitää toimia kortin kanssa, missä kohtaa se kortinlukija on, mitä pitää painaa, missä on jumppasali jne..

Yhteistyössä