En juo oikeastaan mitään ikinä, muita?

  • Viestiketjun aloittaja Neilee harmaana
  • Ensimmäinen viesti
Neilee harmaana
Mulle on vuosien mittaa huomauteltu kun en juo vettä juurikaan enkä muutakaan. Tänään olen juonut aamulla 2 kupillista kahvia, en muuta. Ollaan oltu rannalla ja tehty vaikka mitä. Nyt huomasin, että on niin kuin vähän jano ja tuli mieleen, että onko tämä siis kovinkin harvinaista, että ei juo oikeastaan muuta kuin aamukahvin.

Jos syön lounaan juon sen kanssa yhden pienen lasillisen mehua. Vedestä tykkään kovasti, mutta ei vaan ole jano, joten en muista juoda.
 
"silakka"
Juon vain yleensä samalla kuin syön, enkä oikeastaan koskaan vettä. Viimeksi olen juonut vettä ehkä joskus muutama viikko sitten.

Tänään join töissä pitkästä aikaa vain siksi että oli oikeasti jano!
 
Mulle tulee helposti nälkä, eli syöminen ei jää väliin. Mutta jano mulla on harvoin. Olen kuitenkin opetellut juomaan tarkoituksella vettä noin litran päivässä ruokajuomien lisäksi, koska olo on paljon parempi kun sen muistaa.

Eikö sulla ala särkeä päätä noin vähällä juomisella? Kannattais kyllä juoda enemmän, vaikka janoa ei oliskaan.
 
"sama"
Mulla oli ennen sama. Eli en juonut muutakuin kahvia. En edes ruoan kanssa. Sitten opettelin juomaan päivän aikana vettä sekä ruoan kanssa maitoa. Nykyisin tunnen jo ihan janonkin tunnetta jos unohdan juoda riittävästi.
 
Neilee harmaana
Mulle tulee helposti nälkä, eli syöminen ei jää väliin. Mutta jano mulla on harvoin. Olen kuitenkin opetellut juomaan tarkoituksella vettä noin litran päivässä ruokajuomien lisäksi, koska olo on paljon parempi kun sen muistaa.

Eikö sulla ala särkeä päätä noin vähällä juomisella? Kannattais kyllä juoda enemmän, vaikka janoa ei oliskaan.
Ei ala särkeä päätä kun en juo, mutta jos juon litrankin vettä päivässä tulee lähes aina pääkipu. Olen siis koittanut välillä juoda kun joka tuutista on vuosikaudet toitotettu, että vettä pitää juoda. Se ei jotenkin sovi mulle, tulee huono olo ja iho alkaa voida huonosti jne. En tiedä mikä luonnonoikku olen. Maitoa en ole juonut koskaan. En juonut lapsenakaan muistaakseni oikein mitään, koulusta muistan, että muut huomautteli kun en ottanut ruokailussa ollenkaan juomaa.
 
Edellinen kahvinlotkijä
Ihoni on myös kuiva. No nyt kävin hakemassa tuopillisen mehua kun tuli puheeksi :D en siis muista ellei joku muistuta.

Mies taas saattaa juoda monen monta litraa päivässä. Kokista voi pelkästään juoda 3 litraa. Mä en siitä niin välitä, yhden suullisen voin juoda.
 
Neilee harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Edellinen kahvinlotkijä;26484472:
Ihoni on myös kuiva. No nyt kävin hakemassa tuopillisen mehua kun tuli puheeksi :D en siis muista ellei joku muistuta.

Mies taas saattaa juoda monen monta litraa päivässä. Kokista voi pelkästään juoda 3 litraa. Mä en siitä niin välitä, yhden suullisen voin juoda.
Mäkin kävin juomassa sen lasillisen vettä kun äsken tunsin janoa. Mun useimmat kaverit juo monta litraa päivässä. Mulle ei tule jano myöskään etelässä kuumemmassa lämpötilassa, siellä sain väkisin menemään puoli litraa päivässä kun muut joi kolmekin litraa helposti.
 
Mieh
Mulla kanssa välillä vähän tuntuu unohtuvan toi juominen. Päivällä tulee juotua tosi huonosti ja sit kun havahtuu siihen illalla ja kittaa menemään ison määrän niin kyll juoksuttaa vessassa yöllä... Ei vaan muista päivällä kun on niin kiire ja tohina.
 
näin päätetty
Luulin tarkoittavan viinaa. Juon yölläkin veskissä käydessäni vettä ja heti aamulla ennen kahvia. Ja päivällä ja aina ruoalla.'
Viinan ajattelin nyt lopettaa tähän viikonloppuun tai ainakin juhannukseen asti. Silloin juhlimme synttäreitäni ja Juhannusta. Sitten taas ei enää alkoholia.
 
Neilee harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja näin päätetty;26484562:
Luulin tarkoittavan viinaa. Juon yölläkin veskissä käydessäni vettä ja heti aamulla ennen kahvia. Ja päivällä ja aina ruoalla.'
Viinan ajattelin nyt lopettaa tähän viikonloppuun tai ainakin juhannukseen asti. Silloin juhlimme synttäreitäni ja Juhannusta. Sitten taas ei enää alkoholia.
Itsekin huomasin, että joku ehkä luulee otsikon perusteella, että puhun alkoholista. Sitä kyllä juon välillä. Mutta tää aloitus nyt koski vaan tätä päivittäistä juomista, mikä mulla siis jää varmaan viitenä päivänä viikossa pelkkään aamukahviin, parina päivänä juon ehkä jotain muutakin.

Olen kysellyt tästä lääkäreiltä, vastaukset on aina olleet samansuuntaisia "ihminen tarvitsee tietyn määrän nestettä, lisää juomistasi". Kun kerron, että tulee huono olo eikä se jotenkin selkeästi sovi mulle niin eivät usko asiaa.
 
"Noni"
Täällä aivan sama tilanne, eilenillalla syödessäni huomasin, etten ollut koko päivänä juonut mitään. Lasillistakaan. Silti olo aivan normaali. Mutta luulen voimakkaiden vatsakipukohtauksieni johtuvan osittain tästä. En vain yksinkertaisesti muista juoda kun ei oikein janotakkaan vaikka aina ruokaillessa pitäisi juoda. Mutta mitä juomaan jos juoma ei mene alas?
 

Yhteistyössä