?
..
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hiphei:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Pitänee olla tarpeeksi kypsä ja vihainen lähteäkseen. Mutta kun se päätöksen on tehnyt niin helpottaa, vaikka toinen yrittäisikin tehdä asiat vaikeiksi. Ainakin tietää siinä vaiheessa tehneensä oikean päätöksen.
Tämä on niin totta. Itse olen eropäätökseni tehnyt, ja pinnan alla järjestelen asioita pikkuhiljaa. Isolla kertarysäyksellä en pysty lähtemään, koska ero vaikuttaa omiin työ- ja talouskuvioihinikin.
Mutta kun päätöksen olen itselleni tehnyt, ei nuo toisen halveksivat haukut ja typerä, itsepintainen vääntäminen tunnu enää miltään. Saan voimaa ajtuksesta, että elämä ilman tuota inhottavaa ihmistä on päivä päivältä lähempänä!!
Mä olen kans reilun pari vuotta miettiny asiaa ja nyt ollen siinä pisteessä, että kuun vaihteessa "putoaa pommi" tässä huushollissa. Ajatuskin pistää hymyilyttämään. Olen niin onnellinen! =D Vaikka uusi asunto ei hurraa huutoja aiheuttanut niin se on kuitenkin vain minua ja lapsia varten. Ajan kanssa etsin sitten mieluisan. Siis vaikka asia on kypsynyt jo yli kaksi vuotta niin kuppi meni totaalisen nurin muutama viikko sitte ja lähtöpäätös syntyi siinä samassa rytinässä.
Onnea matkaan sulle!! Munkin oli tarkoitus jo rysäyttää, mutta järjestelyihin tuli yllättäviä vastoinkäymisiä. Mutta tiedän tuon tunteen, kun sisäisesti hymyilee ja ajattelee, että "kohta sä et enää pysty mua nälvimään!!"