En jaksaa enää....

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
elää,mun elämä on epäonnistunut,teen virheitä kokoajan,olen tyhmä,kotona taas pitäis siivota enkä jaksaa,kaikki on niin vaarallista,kaikki tunttu niin vaikealta,en vaan enää kestä ja mikään lääkitys ei auta pahan oloon vaan tekee mun elämää pahemmaksi....mitä mä teen :(

ihan totta,kannattaa hakeutua hoitoon ennenku on liian myöhäistä... se on paras sinulle,lapsillesi ja miehellesi ettei kenenkää tarvisi kärsiä.voimia sinulle!

Tämä kysymys voi kuulostaa kummalta mutta käytätkö hormoniehkäisyä? Olen lueskellut jonkin verran kirjoituksiasi ja sinusta löytyy samoja oireita kuin minusta silloin kun käytin hormonia sisältävää ehkäisyä. Masennuslääkkeet vain pahensivat oloa ja olin jo itsemurhan partaalla kunnes tajusin jättää hormonit pois. Samalla jätin (lääkärin luvalla) masennuslääkkeet pois ja elämä alkoi taas hymyillä parin viikon jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Jos sä vaan täällä roikut ja surkutteet, niin ai kai sekään ole ok. Menehän nyt ihan tosisti hoitoon, hae itsellesi apua.

se aika helppo sanoo että mee hoitoon.... kuka ottaa tosissaan??????????????
mä alan oleen samassa pisteessä ja olen yriitänyt mennä hoitoon mut kukaan ei usko.....

1. tarpeeksi unta
2. liikunta liikunta liikunta
3. terveellinen ruoka (einekset joskus on ihan ok, aina ei jaksa, niiden kanssa voi syödä vaikka porkkanan tai omenan)
4. saatko jutella kenenkään kanssa? Miten on suhteet puolisoon, entä onko ystäviä tai edes tuttuja kenen kanssa porista?

Monet muut tuntevat samoin. Vaikutat todella hyvältä äidiltä lapsillesi. Pääsisitkö nyt vaikka iltakävelylle yksin? Tai onko mahdollista laittaa jumppavideo pyörimään? Ja mies saunottaisi lapset?

onko sulla peruuki tos profiilikuvassa? ja etkös ollut aiemmin pelkkä Milanna ilman 85 ? huomenna on paivä uusi ja tule tänne kello kuusi, kyllä se siitä kun vähän puree hammasta.

Onko sinulla joku syy voida huonosti?

Onko lapset sairaita?
Tai onko talous kuralla? Oletteko ylivelkaisia?

Jos on, pitäisi saada ammattiapua, (ja toki muutenkin, jos siltä tuntuu).

Yhteistyössä