en jaksa ymmärtää miten nykyään on niin paljon huonokäytöksisiä aikuisia ihmisiä

isoäiti mölykylästä

Aktiivinen jäsen
04.05.2007
26 699
2
36
olin ystävättäreni kanssa kaupassa. hän kärsii vaikeasta kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä. ja joutuu syömään paljon lääkkeitä. ja näillä lääkkeillä on sitten taipumus lihottaa ihmistä. ja kun tää mun ystävä on muutenkin ylipainoon helposti tuleva on sitä painoa sitten kertynyt. no meni tervehtimään yhtä tuttavaa. joka isoon ääneen tokais, että voi kauhee kun sinä olet lihonut. olipa sitten kiva lähteä itkevän ystävän kanssa kesken ostosten pois. eikö aikuiset ihmiset osaa pitää turpaansa tukossa. mitä se kenellekään kuuluu onko joku laiha vai lihava.

Voi ei :o Tuli todella paha mieli ystäväsi puolesta :(

Mikä siinä on että nykyajan ihmisiltä puuttuu ymmärrys ja myötätunto.
Itse olen lapsiani valistanut ja opettanut ettei kaikki ihmiset voi näölleen, koolleen jne mitään ja heitä ei saa siitä rangaista ( nimittelemällä, pahaa puhumalla, ilkeilemällä ) .

Olipas tahditon tuttava! Tuollaisissa tilanteissa pitää olla kuin toisessa ei olis tapahtunut mitään muutosta ja sitten kotona ällistellä miten karseesti se oli lihonut ja soittaa vaikka jollain yhteiselle tutulle ja sen kanssa yhdessä päivitellä painonnousua.

Yhteistyössä