En jaksa tuota miestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voimaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voimaton

Vieras
Nykyään vaan ärsyttää kaikki mitä se tekee tai jättää tekemättä. Tekee lupauksia joita ei pidä, ja TAAS eilen kun hänen piti mennä yhdelle, niin kolisteli sisälle klo.5 aamulla. Sitten sanoi pojalle joka nousi leikkimään olohuoneeseen että pitää olla vähän hiljempaa, että hän voi nukkua.

Ei ole ensimmäinen kerta kun mies ei oikein itse pysty kontrolloimaan tuota alkon käyttöä, pari viikkoa sitten "kusi kukkaruukkuun" kun ei oikein ymmäsrtänyt että mikä maa, mikä valuutta. Surullisinta tässä on se että meille keväällä vauva tulossa. Ja jätin ex-mieheni just alkoholinkäytön takia(pojan isä). Onnistunko vaan aina löytämään ne jotka eivät pysty aikuismaisesti juomaan, vai vedänkö niitä puoleeni.

Ja mitä mä teen mun nykyisen mieheni kanssa, en yksinkertaisesti jaksa kastoa tuota samaa känni peliä uudestaan, se edellinen mies kyllä riitti.

Eihän se auta ku sanoa tosissaan että kerran olet sellasesta suhteesta lähtenyt, voit hyvin tehä sen toisteki. Harmi vaan jos on sitte jo kaksi "isätöntä" lasta... :/

Alkuperäinen kirjoittaja o ja t:
Eihän se auta ku sanoa tosissaan että kerran olet sellasesta suhteesta lähtenyt, voit hyvin tehä sen toisteki. Harmi vaan jos on sitte jo kaksi "isätöntä" lasta... :/

vanhemmalla pojalla on kyllä todella hyvät välit isänsä kanssa, kuten myös meillä nykyään. Joten ei hän nyt ihan "isätön" ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Jotenkin sen ymmärtäisi että tuon virheen tekisi kerran mutta että kahdesti? Kyllä kannattaisi katsoa jo itsekin peiliin.

hei, ihmiset muuttuu. et sä voi millään tietää millainen ihminen on muutama vuosi tapaamisen jälkeen. ihminen joka ei nyt pahemmin ryyppää voi olla rappiolla parin vuoden päästä. ei se ole aina niin yksinkertaista.

Yhteistyössä