en jaksa tuota koiraa enää pätkääkään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jassåå
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihme kun kestit alussakaan, meillä oli myös spenieli (Cockeri), joka oli todella paha. Se teki ilkeyksiä ennen raskauttanikin minulle (repi alusvaatteita, pissi takeile), mutta sitten kun raskauden aikana meni mahdottomaksi, pissi sohvan pilalle, lapsen kaikki kamat mitkä valmiiksi hankittuina (sängyn, vaunut, sitterin yms). Sitten alkoi vihaisuus ja sängyn alla lumuaminen, kävelen sängyn ohi, sieltä hyökkii nilkkoihin, pahinta jos kurkotit sängyn alta jotain sukkaa tai vaikka imuroit koira kävi sieltä näpeille.

Tein sitten miehelleselväksi että jos koira ei lähde niin minä ja tuleva lapsi lähdetään, sehän repii vielä lapsen :O No koira sijoitettiin uudelleen vanhalle eläkeläispariskunnalle, että hyvän kodin kyllä sai..

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24987150:
koiraa on muutoin huomioitu normaalisti, kuten ennenkin, paitsi tuona huomioimattomuus kautena.

Mikähän "kouluttaja" lie kyseessä jos sanonut että olette huomioimatta koiraa sen kaks viikkoa ja EI MUUTA? Siis törkeetä...koiraa kohtaan.

Koiralle kaikki pitää tuoda mahdollisimman mustavalkoisesti ja yksiselitteisesti, eikö olisi hämmentävää jos sinun miehesi jättäisi sinut pari viikkoa täysin huomiotta (koska et vaikkapa siivoa keittiötä) ja sitten taas huomioisi ihan normaalisti..? Oppisitko tuollatavoin jotain?

En kyllä pidä jääkausihömpötyksiä minään mutta ne jotka pitää, tietää että se jääkausi tulee myös purkaa KOULUTTAJAN OHJEISTAMANA.

Itse en siis jääkauden ideaa itsessään ymmärrä, perushuomioimattomuuden kyllä, mutta tuossa nyt jotain ohjeistusta. (Ko. foorumin ylläpidossa sitten taas tunnettuja koirankorjaajia..) www.koiraneuvola.fi • katso viestiketjua - JÄÄKAUSI ja PERUSHUOMIOIMATTOMUUS + OHJEET

Mikähän "kouluttaja" lie kyseessä jos sanonut että olette huomioimatta koiraa sen kaks viikkoa ja EI MUUTA? Siis törkeetä...koiraa kohtaan.

Koiralle kaikki pitää tuoda mahdollisimman mustavalkoisesti ja yksiselitteisesti, eikö olisi hämmentävää jos sinun miehesi jättäisi sinut pari viikkoa täysin huomiotta (koska et vaikkapa siivoa keittiötä) ja sitten taas huomioisi ihan normaalisti..? Oppisitko tuollatavoin jotain?

En kyllä pidä jääkausihömpötyksiä minään mutta ne jotka pitää, tietää että se jääkausi tulee myös purkaa KOULUTTAJAN OHJEISTAMANA.

Itse en siis jääkauden ideaa itsessään ymmärrä, perushuomioimattomuuden kyllä, mutta tuossa nyt jotain ohjeistusta. (Ko. foorumin ylläpidossa sitten taas tunnettuja koirankorjaajia..) www.koiraneuvola.fi • katso viestiketjua - JÄÄKAUSI ja PERUSHUOMIOIMATTOMUUS + OHJEET
voi kamala, muttu tuopa oli ainoa mikä koiraan lopulta tehosi. Jatkettiin niin kauan, että sisälle kuseksiminen ja paskantaminen loppui, ja nykyään on koira taas ihan normaali. Kun ei torumiset ja muut auta, niin kyllä siinä on hemmetti sentään keinot vähissä!

Yhteistyössä