en jaksa tota ukkoo =( =( =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niin surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niin surullinen

Vieras
miten sen tarvii olla noin myrtsi..

mä en mitään muuta halua ku vähän huomioo vaikka sängyssä vierekkäin tai sohvalla mutta se on liikaa tolle ainaku ees vähänkin koitan lähestyä ni alkaa lyömään,haukkuun paskaks,nipiistään,heittää tavaralla tai mitä millonkin ei kovasti mutta kuitenkin tai ohan vaan tuuppasee syrjemmällä..

en mä vaan jaksa ku huomiostakin pitää kerjätä =(

nytkin itken ku tulin taas vaihteeks tönityks ku koitin mennä sohvalle viekkuun
sama taitaa olla joka ikinen päivä

miten joku voi satuttaa mua noin paljon ja mä vielä kestän sitä..

Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Miksi et voisi vain lähteä?

helpommin sanottu kun tehty..
lähtisinkin heti mutta haluaisin lähemmäks omaa sukuani miten mä täältä pääsen ikinä muuttaan pois (välimatkaa 400km) muutot,asunnot kaikki on vaikeeta
lapsia kolme ja yks masussa

onhan se mielessä käynyt useampaankin otteeseen ja lähikuukausina päivittäin =( mutta tää mun toteutus..

Alkuperäinen kirjoittaja niin surullinen:
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Miksi et voisi vain lähteä?

helpommin sanottu kun tehty..
lähtisinkin heti mutta haluaisin lähemmäks omaa sukuani miten mä täältä pääsen ikinä muuttaan pois (välimatkaa 400km) muutot,asunnot kaikki on vaikeeta
lapsia kolme ja yks masussa

onhan se mielessä käynyt useampaankin otteeseen ja lähikuukausina päivittäin =( mutta tää mun toteutus..

Sinä menet sosiaalitoimistoon ja neuvolaan ja sanot, että tarvitset apua ja tukea, jotta pääset pois väkivaltaisesta suhteesta. Kerrot, että et tiedä, miten käytännön asioita lähtisit viemään eteenpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja apua:
:laugh: :laugh:

lasken sen varaan että tämä on provo.

ei aina tarvi olla provo =( =( näin tapahtuu mein kulissien takana ja sukulaisille ja kaikille mukamas niin onnellista niin onnellista
vaikka nukutaan nykyään eri huoneissa ja eri kerroksissa. ei ees jutella juuri mistään ku toinen vaan örisee tai mumisee.

sexiä jos taas on vailla niin heti ollaan lärpyttämässä ihanuuksia ja hieromassa mutta EI IKINÄ muuten

Tee itsellesi ja lapsille paras mahdollinen palvelus lopunelämän kannalta ja lähde, mene vaikka sukulaisillesi, asiat järjestyy ihan varmast kun vaan saat voimaa lähteäi!!

uskonkin että tulisin pärjään neljän lapsen kanssa (vaikka yks on masussa)
mutta jos omien sukulaisten lähelle pääsen muuttaan niin varmasti oliivat apuna

mutta miten tee lähtö on niin järkyttävän vaikeeta ja kun ei oo autoo eikä mitään eikä mun sukulaiset tuu tänne hakeen meitä pois niin junallahan tässä pitäs matkustaa ja entäs sitten kaikki tavarat..en vaan löydä ratkasua tähän.

mutta miten tee lähtö on niin järkyttävän vaikeeta ja kun ei oo autoo eikä mitään eikä mun sukulaiset tuu tänne hakeen meitä pois niin junallahan tässä pitäs matkustaa ja entäs sitten kaikki tavarat..en vaan löydä ratkasua tähän.

kai sulla joku ystävä tai sukulainen on sellanen et auttaa sut pois tommosesta suhteesta, toivottavasti ainakin.

Kyllä ne käytännön asiat aina järjestyy, pyydät sukulaisia auttamaan järjestämisessä. Hankit asunnon nyt aluksi, sitten vuokraat muuttoauton ja pyydät muuttoapua sukulaisista, kyllä se siitä...

Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
voi luoja...
kyllä sä voit ottaa ja lähtä oli sit ne sukulaises vaikka kuussa.
Kenenkään ei tartte tommosta kestää

sexi onkin ainut jolloin päästää sillon se rakastaa ja lässyttää ja huomioi,saattaa hieroo ym mutta ei muuten.
toisin mä päätin etten enään sorru sen läperryksiin vaikka hierois 3 tuntia putkeen.

eikä yää nyt aina oo tämmöstä ollut mutta varmaan viiminen vuosi nyt ainakin
eikä ukko halua lasta mä halusin ja pakotin ukko sai pleikkarit ja kalliit tietsikka pelit mä saan vauvan =)

Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:

kai sulla joku ystävä tai sukulainen on sellanen et auttaa sut pois tommosesta suhteesta, toivottavasti ainakin.

ei yhtään ketään =( ollaan asuttu täällä 3 vuotta ja näyttävästi virhe muuttaa ei kavereita ei sukulaisia ainoastaan ukon sukua =(

Ei tuollaista tarvitse kestää. Ota yhteyttä johonkin läheiseen sukulaiseen, kerro tilanteesi ja pyydä apua. Jos ei onnistu, mene lähimpään sosiaalitoimistoon. Kaikki järjestyy kyllä. Elämä on täynnä valintoja.

eikä ukko halua lasta mä halusin ja pakotin ukko sai pleikkarit ja kalliit tietsikka pelit mä saan vauvan =)

No joo, ehkä tämä lause teki tämän sun ongelman täysin mitättömäksi mun silmissä. En edes jaksa laittaa mitään. Provo.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiivi:

No joo, ehkä tämä lause teki tämän sun ongelman täysin mitättömäksi mun silmissä. En edes jaksa laittaa mitään. Provo.

jotenkin aattelin että joku tän noukkii täältä mutta ehkä ollaan molemmat lapsellisia ja tyhmiä =) mutta näin se kyllä oli mä oon monta vuotta halunnut vauvaa ja ukko sit halus jotain tilalle kun mä sain tahtoni periksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Kukka:
Ei tuollaista tarvitse kestää. Ota yhteyttä johonkin läheiseen sukulaiseen, kerro tilanteesi ja pyydä apua. Jos ei onnistu, mene lähimpään sosiaalitoimistoon. Kaikki järjestyy kyllä. Elämä on täynnä valintoja.

kiitos ehkä tässä on pakko jotain tehdä.
oon aatellut että tuo muuttuu mutta eihän se muutu pahemmaks vaan venee päivä päivältä.

no hyvä et sulla on hauskaa.
mut kyl meilläkin saa kerjätä ees pientä hellyyttä ja kyllä sitä tulee tönityks yms. mut se ei ees haittaa tai tunnu niin pahalta kun se että rakastamasi ihminen hylkii sinua, se on ihan kamala tunne. mut yrittänyttä ei laiteta vai miten se meni, onnea niille joiden miehet pitää läheisyydestä.

Alkuperäinen kirjoittaja toinen :(:

no hyvä et sulla on hauskaa.
mut kyl meilläkin saa kerjätä ees pientä hellyyttä ja kyllä sitä tulee tönityks yms. mut se ei ees haittaa tai tunnu niin pahalta kun se että rakastamasi ihminen hylkii sinua, se on ihan kamala tunne. mut yrittänyttä ei laiteta vai miten se meni, onnea niille joiden miehet pitää läheisyydestä.

kiitos kyyneleet tuli silmiin kun luin tämän tässä on se ajatus.
kai tää raskaus saa mut muutenkin yli herkäksi mutta jos joka päivä tönitään pois tai lähetään ite pois jos mä tuun viereen tai haukutaan millon miksikin paska-kusipääks käsketään painua helvettiin ja käsketään jättää rauhaan niin ei sitä jaksa päivästä toiseen =( niin vaikeeta antaa vaikka yks ainut halaus =( =(

ei tuu kyllä mitään eihän me oltu kun 3min samassa huoneessa kun toinen jo haukku säälittäväks paskaks ..ja taas vollotetaan..

mut meen tonne sängyn pohjalle ei taas millään jaksa mitään =( =(

Yhteistyössä