O
"odottaja"
Vieras
Raskaus kohta puolivälissä ja seksiä ollut 2 kertaa (neki sellasta että mies nukkuin ja mä aloin vaan ratsastaa). Aina on millon mitäkin selityksiä "väsyttää", "päätä särkee", "peli kesken", "leffa kesken" ym. Nykyään ei voi edes yöllä, kun se herää ja yrittää estellä. "Väsyttää. Aamulla pitää herätä töihin" ym. Heitti mulle kun tein positiivisen testin, että "Nyt ei tarvii enää panna ku sä oot jo paksuna". Luulin sitä vitsiks mut tais olla tosissaan.
Oon normaalisti aika seksuaalinen ja kyltymätön ja seksiä oli 1-2 kertaa viikossa, nyt raskaanaoölessa tekee mieli normaalia useammin ja saa harvemmin.
Yritin eilen viimeks sanoa että sitä seksiä on vähemmän sitten kun vauva syntyy. Vastaus oli "Pitää sitte varmaan alkaa käydä vieraissa".
ARGH!!!
Oon normaalisti aika seksuaalinen ja kyltymätön ja seksiä oli 1-2 kertaa viikossa, nyt raskaanaoölessa tekee mieli normaalia useammin ja saa harvemmin.
Yritin eilen viimeks sanoa että sitä seksiä on vähemmän sitten kun vauva syntyy. Vastaus oli "Pitää sitte varmaan alkaa käydä vieraissa".
ARGH!!!