En jaksa tätä seksitöntä raskautta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "odottaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"odottaja"

Vieras
Raskaus kohta puolivälissä ja seksiä ollut 2 kertaa (neki sellasta että mies nukkuin ja mä aloin vaan ratsastaa). Aina on millon mitäkin selityksiä "väsyttää", "päätä särkee", "peli kesken", "leffa kesken" ym. Nykyään ei voi edes yöllä, kun se herää ja yrittää estellä. "Väsyttää. Aamulla pitää herätä töihin" ym. Heitti mulle kun tein positiivisen testin, että "Nyt ei tarvii enää panna ku sä oot jo paksuna". Luulin sitä vitsiks mut tais olla tosissaan.

Oon normaalisti aika seksuaalinen ja kyltymätön ja seksiä oli 1-2 kertaa viikossa, nyt raskaanaoölessa tekee mieli normaalia useammin ja saa harvemmin.

Yritin eilen viimeks sanoa että sitä seksiä on vähemmän sitten kun vauva syntyy. Vastaus oli "Pitää sitte varmaan alkaa käydä vieraissa".
ARGH!!!

No, moni mies ei vaan kiihotu raskaanaolevista naisista. Vaikka olisikin oma. Jotkut kelaa, ettei vauvalle vaan käy mitään, tai ajattelee naista ikään kuin vauvaan päin orientoituneena, symbioottisena olentona vauvan kanssa, eikä tee "koko pakettia" siksi mieli. Nainen ei ole enää samanlainen, ja mies tuntee itsensä epävarmaksi. Vaikeita asioita.

Tästä aiheesta on tehty joskust takavuosina neuvolassa kyselyä miehille, ja nämä perustelut seksittömyyteen raskausaikana oli nyt ne, jotka mulle on jääneet mieleen suurin piirtein.

En harrastaisi seksiä raskaaana olevan naisen kanssa, tai siis jos se on mulle raskaana.
En halua, että vehkeeni nuppi osuu tulevan lapseni päälakeen. Pienemmillä miehillä toki tätä ongelmaa ei ole.

No et sä kovin kyltymätön voi olla jos teil on normaalsitiki ollu seksiä vaa kerran tai kaks viikossa, tarkoitit varmaan 1-2 kertaa päivässä??
Monet miehet eivät vaan pysty sekstaa raskaana olevaa naistaan

Ihan ok, kun nainen alkaa ratsastaa nukkuvalla miehellä? Tyypillistä. Auta armias, jos mies rupee rynkyttää nukkuvaa naista. Niissä ketjuissa on käsketty jättämään se sika ja tekemään rikosilmoitus. Tää on vissiin nyt sitä kuuluisaa tasa-arvoa; nainen saa tehdä mitä haluaa miehen haluista piittaamatta, mies taas saa tehdä vain sen, mitä nainen antaa hänen tehdä.

Munkaan mies ei uskaltanut koskea muhun pitkällä tikullakaan. Harmitti kovasti kun ei edes jalkapohjia voinut hieroa kun jalkoja särki ihan hirveesti. Välillä tuntui, että olen ihan spitaalinen kun mies ei halunnut olla edes lähellä :(

törkeää käyttää toista hyväksi nukkuessa. Tuohan on raiskaus!

Minäkin olen nyt raskaana ihan kyltymätön, mutta en vaadi sitä mieheltäni joka käy töissä ja on todellakin iltaisin väsynyt. Minulkla on kaapissa montakin dildoa joilla voin nautiskella kun tarve vaatii.

Dildoja ei saa käyttää raskaanaollessa, eikä dildo anna samanlaista tyydytystä.

Äsken mies alkoi hieroa hartioita. Sanoin ettei tarvii koskea jos ei seksiä heru, koska toi on suoranaista kiusaamista.

Kyllä mies on ennen tykännyt siitä kun yöllä otan suihin tai ratsastan ja herää siihen.
Sillon olis kyllä pitänyt ottaa suihin kun oksentelin 24/7 mutta nyt kun pahoinvointi on hävinnyt ja maha alkaa kasvaa, niin ei kelpaa!

Pitääkö tässä nyt vaan tyytyä kohtaloon vai mitä?

Dildoja ei saa käyttää raskaanaollessa, eikä dildo anna samanlaista tyydytystä.

Äsken mies alkoi hieroa hartioita. Sanoin ettei tarvii koskea jos ei seksiä heru, koska toi on suoranaista kiusaamista.

Kyllä mies on ennen tykännyt siitä kun yöllä otan suihin tai ratsastan ja herää siihen.
Sillon olis kyllä pitänyt ottaa suihin kun oksentelin 24/7 mutta nyt kun pahoinvointi on hävinnyt ja maha alkaa kasvaa, niin ei kelpaa!

Pitääkö tässä nyt vaan tyytyä kohtaloon vai mitä?

#kuolee nauruun# kuka on kieltänyt dildon käytön raskaana ollessa??? Miten se eroaa miehen vehkeestä :)

No, kyllä nyt täytyy teidät päästää pahasta ja tunnustaa, että heräsi se mies kyllä, ja oli aivan innoissaan. Otin tietoisen riskin, koska joka kerralla, kun hänet olen yöllä vastaavin aikein herätellyt, on vastaanotto ollut mitä mainioin. Väkisinmakaaminen olisi varmaankin ihan erilainen tilanne, sitä en osaa kuvitella. Luulisin, että mikäli toimisin vastoi miehen tahtoa, lentäisin siitä pomppimasta kyllä kuin Naton ohjus. :D

Olenko huomaavinani lievähkö ylitulkintaa tai mahdollista pipon kireyttä täällä? Ai niin, ketjun aloittajahan on raskaana ja puutteessa, joten kireys on ymmärrettävää.

Ja jos nyt han vedetään vettä myllyyn, niin vastatkaapa tähän:

Raiskaava mies vetää väkisin kuivana sisään, mutta löysää munaa on naisen paha raiskata. Joten olen omassa vakituisessa, yli 10-vuotisessa parisuhteessani uskaltanut olettaa, että jos minä sen pystyyn saan, minä sitä myös saan käyttää. Ja mikäli en, siitä minulle kerrotaan. Repikääs siitä sitten taas.

En harrastaisi seksiä raskaaana olevan naisen kanssa, tai siis jos se on mulle raskaana.
En halua, että vehkeeni nuppi osuu tulevan lapseni päälakeen. Pienemmillä miehillä toki tätä ongelmaa ei ole.

"Olen mies. Egoni on suurempi kuin munani, ja mkä tahansa on suurempi kuin tietämykseni naisen anatomiasta. Omaa häntääni nostaakseni pidän meteliä olemattoman munani koosta, ja sillä verukkeella voin välttyä pitämästä naistani hyvänä hänen raskaanaollessaan. Itseäni kun huvittaisi polkea kuin tulpatonta mopoa ja niin ei isojen poikien pueiden mukaan kannata raskaana olevalle naiselle tehdä. Etenkään, kun nainen on jo minulle raskaana. mitähän se vielä voisi haluta? Minä ja siemenihän ovat juuri sitä, mitä kaikkien naisten on pakko haluta. Eikö??.... Vai?? Mitääää? Vastatkaa??? Eiks tää olekaan Beivotsh? Tai joku muu? Eiiih... ÄITIIII TUU PYYYHKIIIN TÄÄÄL-LÄÄ HUU-TAA roc-co s!"

[QUOTE="heh";23309564]#kuolee nauruun# kuka on kieltänyt dildon käytön raskaana ollessa??? Miten se eroaa miehen vehkeestä :)[/QUOTE]

Dildossa on vibra ja vibra voi aiheuttaa supistuksia. Näin mulle sanottiin jo raskauden alussa neuvolassa. Mulla on supistusherkkä kohtu.

"Olen mies. Egoni on suurempi kuin munani, ja mkä tahansa on suurempi kuin tietämykseni naisen anatomiasta. Omaa häntääni nostaakseni pidän meteliä olemattoman munani koosta, ja sillä verukkeella voin välttyä pitämästä naistani hyvänä hänen raskaanaollessaan. Itseäni kun huvittaisi polkea kuin tulpatonta mopoa ja niin ei isojen poikien pueiden mukaan kannata raskaana olevalle naiselle tehdä. Etenkään, kun nainen on jo minulle raskaana. mitähän se vielä voisi haluta? Minä ja siemenihän ovat juuri sitä, mitä kaikkien naisten on pakko haluta. Eikö??.... Vai?? Mitääää? Vastatkaa??? Eiks tää olekaan Beivotsh? Tai joku muu? Eiiih... ÄITIIII TUU PYYYHKIIIN TÄÄÄL-LÄÄ HUU-TAA roc-co s!"

Hieno kirjoitus! :flower: Päivän naurut! :D

Joten olen omassa vakituisessa, yli 10-vuotisessa parisuhteessani uskaltanut olettaa, että jos minä sen pystyyn saan, minä sitä myös saan käyttää. Ja mikäli en, siitä minulle kerrotaan. Repikääs siitä sitten taas.

No, ihan vaan asiasta saivarrellakseni: kyllä tajuttoman naisenkin värkin räpläämällä märäksi saa, varmasti myös tiedottomaan mieheen toimii sama homma. Ei se nukkuva ihminen tiedosta, kuka sitä runkkaa. Lisäksi miehillä on unisykleissä seisokki lähes automaatilla jokaisessa rem-vaiheessa. Eli sillä, onko kyseessä yhden yön tuuppaaja vai kymmenvuotinen suhde ei ole nukkuvan väkisin makaamisessa väliä. Sillä nähdäkseni on, jos teillä on ollut tuosta miehen kanssa joko puhetta tai muuten yhteisymmärrys, jolloin kyse on ihan teidän välisestä seksistä eikä raiskaamisesta.

Ihan ok, kun nainen alkaa ratsastaa nukkuvalla miehellä? Tyypillistä. Auta armias, jos mies rupee rynkyttää nukkuvaa naista. Niissä ketjuissa on käsketty jättämään se sika ja tekemään rikosilmoitus. Tää on vissiin nyt sitä kuuluisaa tasa-arvoa; nainen saa tehdä mitä haluaa miehen haluista piittaamatta, mies taas saa tehdä vain sen, mitä nainen antaa hänen tehdä.

Mun mielestä ainakin on ihana herätä oman miehen rakasteluun, en sitten tiedä muista.

No nyt selvisi syy. Mies pelkää että seksi (se liike) satuttaa vauvaa. Yritin vakuutella että seksistä ei ole mitään haittaa vauvalle. Mies sanoi että tietää sen kyllä mutta alitajunnassa on silti pelko. Sanoi että mun kannattaa yrittää yöllä ratsastaa, jos siinä unenpöpperössä unohtuis koko vauva...

Meillä hieman sama juttu kun joutuu vonkaamaan seksiä tämän tästä. Saan kyllä mutta tosi harvakseltaan. Dildoja omistan useitakin ja ne on käytössä jokapäivä. Taas tänään lähettävä paristojen ostoonn...

Yhteistyössä