En jaksa näitä viikonloppuja tuon lapsen kans!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hohhoijaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hohhoijaa

Vieras
Nämä on AIVAN järkyttäviä!! Lapsi on niin paljon isänsä perään, että se märisee ja kiukuttelee viikonloput, kun luulee että iskä lähtee taas töihin. Menee vessaan, menee ulos, mihin tahansa, niin kauhea huutohan siitä nousee. Miten tämän tilanteen saa korjattua. ei viikot ole näin hankalia...tämmöstä en ainakaan jaksa!!

minä oon viikot lapsen kanssa, isä monesti illoilla töiden jälkeen.... viikoilla ei ole mitään ongelmaa, on ihan erilainen, ei valita yhtään... mutta nämä viikonloput..

Onko teillä kyselijöillä mitään kokemusta lapsista? Ei isän tarvitse hoitaa paljon, ei olla liian vähän läsnä eikä touhuta enemmän, että tuollainen tilanne tulee eteen. Lapsilla nyt vaan on tuollaisia kausia.
Ap:lle: tiedän, että on rasittavaa. Kuitenkin jo huomenna voi tuo kausi loppua ja alkaa joku uusia rasittava vaihe. Lohduttiko. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Onko teillä kyselijöillä mitään kokemusta lapsista? Ei isän tarvitse hoitaa paljon, ei olla liian vähän läsnä eikä touhuta enemmän, että tuollainen tilanne tulee eteen. Lapsilla nyt vaan on tuollaisia kausia.
Ap:lle: tiedän, että on rasittavaa. Kuitenkin jo huomenna voi tuo kausi loppua ja alkaa joku uusia rasittava vaihe. Lohduttiko. ;)

No juu :)

Meillä lapsella tulee taas tuo vaihe aina, kun toinen vanhemmista enemmän lapsen kanssa. Niin sitten, jos iskä esim. ollut äidin töiden takia enemmän, niin iskän pitää sitten tehdä kaikki jne...ja toisinpäin eli on kokemusta lapsista ja sen takia kysyin, kumpi touhuaa enemmän. Alkaakaa vain touhuamaan, niin unohtaa iskä-kyselyt :)...

Meillä on vähän samanmoista. Meillä isä viettää aika paljon aikaa lapsen kanssa ja kun tulee viikonloppu niin isän pitää olla läsnä 24/7, eikä äiti siis kelpaa.

Mun mielestä tää tosin on ihan kätevää...mä kun olen kaikki arkipäivät (miehen työssäoloaika) lasten kanssa, niin viikonloppuna pääsen sitten kaupoille jne. ihan rauhassa kun pienin jää mielellään isän kanssa kotiin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Lania:
Meillä lapsella tulee taas tuo vaihe aina, kun toinen vanhemmista enemmän lapsen kanssa. Niin sitten, jos iskä esim. ollut äidin töiden takia enemmän, niin iskän pitää sitten tehdä kaikki jne...ja toisinpäin eli on kokemusta lapsista ja sen takia kysyin, kumpi touhuaa enemmän. Alkaakaa vain touhuamaan, niin unohtaa iskä-kyselyt :)...

eli oon itse liian vähän lapsen kanssa sinun mielestä?? viikoilla päivät kuitenkin touhuan koko ajan hänen kanssaan....

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Meillä on vähän samanmoista. Meillä isä viettää aika paljon aikaa lapsen kanssa ja kun tulee viikonloppu niin isän pitää olla läsnä 24/7, eikä äiti siis kelpaa.

Mun mielestä tää tosin on ihan kätevää...mä kun olen kaikki arkipäivät (miehen työssäoloaika) lasten kanssa, niin viikonloppuna pääsen sitten kaupoille jne. ihan rauhassa kun pienin jää mielellään isän kanssa kotiin :)

Joo, siis ei minustakaan tässä ole muuten mitään vikaa. MUTTA lapsi itkee/kiukuttelee koko ajan, siis se LUULEE, että isi on lähössä pois...ja ei todellakaan ymmärrä, jos yrittää selittää. tosi raastavaa kuunnella sitä kiukuttelua sitten koko viikonloppu...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Lania:

eli oon itse liian vähän lapsen kanssa sinun mielestä?? viikoilla päivät kuitenkin touhuan koko ajan hänen kanssaan....

No siis välillä toinen on enemmän ja toinen vähemmän. Niin se vain menee, kun vuorotyö :). Mutta en ota sitä ollenkaan henkilökohtaisesti, niin se vain menee. Mutta sitten, kun on yhteistä aikaa, niin keksitään kivoja juttuja ja leikitään jne...:) ...ei se lapsen kanssa oleminen ole niin vakavaa.´Lapsi on lapsi ja hänellä oma tapa ilmaista asiansa. :). Tsemppiä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:

Joo, siis ei minustakaan tässä ole muuten mitään vikaa. MUTTA lapsi itkee/kiukuttelee koko ajan, siis se LUULEE, että isi on lähössä pois...ja ei todellakaan ymmärrä, jos yrittää selittää. tosi raastavaa kuunnella sitä kiukuttelua sitten koko viikonloppu...

Meillä se lapsi kulkee tästä syystä aika tiiviisti sen isän sylissä. Jos isä koitta laskea likkaa maahan, niin neiti tarraa tiukemmin kiinni ja alkaa huutaa jo alaslaskuvaiheessa :laugh:
Me koetaan tämä tosin söpönä asiana, eikä se siis koettele hermoja :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Voi kun meilläkin lapset olisi isänsä perään, mut ei..kaikki ovat minun kimpussani kaiken aikaa, iskä ei juurikaan kelpaa mihinkään :(

Meidän 4-vuotias kuopus (tyttö) on koko elämänsä ajan ollut äiteessä kiinni! Ei ole tullut isävaihetta vielä!