En jaksa miehen ylitöitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vituttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vituttaa

Vieras
Sellainen päivä kun tuntuu kaikki kaatuvan niskaan, mies kuukauden ajan joka päivä ylitöissä ja kotiin saan iltamyöhään väsyneen ja stressaantuneen miehen josta saan apua lapsen nukkumaanmenossa, siinä kaikki. Ei siis ajallisesti kerkiä muuhun kun on niin myöhään.

En jaksa kuunella uhmaraivareita ja vauvan itkua enää yksin, vain odottaa kumpa puoliso tänään tulisi ajoissa. Vituttaa joka ikinen päivä kuulla ne sanat "oon vähän myöhempään tänään" ja nielen kiukun etten raivoaisi täysillä puhelimeen. Nyt raivosin sitten puhelimessa kun itsehillintä petti uhmaikäisen vittupäisyyskohtauksen seurauksena.

Siinä on purkaus.

[QUOTE="vieras";28604341]Yritä saada hoitoapua muualta kuin mieheltäsi, tarvitset hengähdystä selvästi.[/QUOTE]

Näin täytyy tehdä, vaikka palkkaan jonkun jos ei muuten. Nyt vain itken tätä kirjoittaessani ja tuntuu loputtomalta helvetiltä.

[QUOTE="vieras";28604341]Yritä saada hoitoapua muualta kuin mieheltäsi, tarvitset hengähdystä selvästi.[/QUOTE]

Yhdyn tähän, mutta kehottaisin kyllä puhumaan miehellekin tuosta jaksamisesta koska luulisi miehenkin pystyvän edes silloin tällöin ajoissa tulemaan kotiin ja antaa sinunkin hengähtää vaikka töitä paljon olisikin, varsinkin jos oikeasti ymmärtää missä mennään sinun jaksamisesi kanssa.

hae kerhopaikkaa pitkälle tähtäimelle,siinä saa huilata hetken. ja MLL saa hoitoapua. Ja suku/ystävät auttaa kun osaa pyytää.

itseki olin tiukilla samasta syystä ja kyllä helpotti se kerhopaikkakin!

[QUOTE="vieras";28604406]hae kerhopaikkaa pitkälle tähtäimelle,siinä saa huilata hetken. ja MLL saa hoitoapua. Ja suku/ystävät auttaa kun osaa pyytää.

itseki olin tiukilla samasta syystä ja kyllä helpotti se kerhopaikkakin![/QUOTE]

Kerhopaikka! Sitähän minä ennen vauvaa harkitsinkin mutta olin jo unohtanut koko asian! Se kyllä pelastaisi jo paljon! Kiitos!