en jaksa miehen välinpitämätöntä asennetta seksuaalisuuteen ja minun tunteisiin

  • Viestiketjun aloittaja "Helena"
  • Ensimmäinen viesti
entä...
....jos mies sanookin että on löytänyt sen mitä haluaa elämältään ja ettei halua enää mitään muuta. Silti ei seksiä ole kuin harvoin. Jos yrität lähennellä miestä niin teet sen väärin.
 
"kysyn"
Itse en ainakaan päässyt tuon asian yli, vaan lopulta varsinaisen asian ympärille kasaantuneet muut ongelmat tekivät avioliitosta selvää.

Ex-mies ei taida tänäkään päivänä ymmärtää, että jokin olisi mennyt vikaan.
Miten sulla menee nykyään? Oletko suhteessa ja onko rakkautta vai satunnaisia suhteita? Olen itse solmussa asian kanssa ja itkettää. Mies ei halua puhua asiasta on kuulemma niin arka asia. Olettaa vaan että asia korjaantuu itsekseen kun siitä ei nosta kissaa pöydälle. Eipä ole korjaantunut. Ei halua vaan minua. =( Se sattuu ja paljon koska rakastan niin paljon. Mies ei halua erota ja rakastaa minua. Ei halua terapiaan eikä lääkäriin. Olen neuvoton. Onko ainut asia odottaa että mies löytää uuden ja jättää minuta tai lähteä itse tästä ja kantaa syyllisyys perheen rikkomisesta?
 
miess
taitaapi olla paha potenssi ongelma.
eikä kehtaa myöntää itselle ja häpeää sitä jolloin peittelee/vaikenee /työntää päänsä puskaan.
(kyllähän alta 30v sonnilla seisoo vähintään 23h/vrk)
 
"henni"
....minä minä minä minä.. joo kyllä sää olet loukkaantunut, tiedän tunteen.
Mutta ihan kaikkee ei oikeesti hoideta puhelimessa.
Eikä kaikki miehet kiihotu siitä että illalla aletaan yhtäkkiä lähentelee..
Eikä kaikki paalstalaiset tykkää siitä että omiin mielipiteisikn ja vaihtoehtoihin aletaa aggressiivisesti huutaa takasi..jokainen kirjoittaja on kuitenkin nähnyt sen vaivan että on miettinyt tilannettasi ja käyttänyt omaa aikaansa vastatakseen sinulle.
Täällä on paljon ASIAA tilanteeseesi, mutta niin kuin joku sanoi olet jo päättänyt miten asiat ovat, miten niiden pitäisi olla, haukut miestäsi sairaaksi ja tunteettomaksi siaksi joka vaan tietoisesti haluaa loukata Sinua.
Mutta tiiätkö.... Aika moni "haluton" silti tyydyttää itseään.. jännä juttu... tai innostuu jos päätyy pikkujouluissa pussailemaan jonkun kanssa. Moni myös saattaa oikeesti luulla vaan muuttuneensa haluttomaksi..
Mutta lopultahan kyse on vain siitä rakastatko vai et. Riittääkö vaimolta tukea ja ymmärrystä vai ei. Kolme vuotta on kuitenkin avioliitossa lyhyt aika.. miehet saattavat joutua olla paaaaaaaaljon pidempiä aikoja ilman seksiä raskauksien ja pikkuvauva-aikojen vuoksi..ja silti sitä ymmärrystä odotetaan löytyvän.
Vai etsitkö vain kasautuvia syitä eroa varten.
 
"Saara"
Mitäs jos sinä sairastuisit tai kärsisit haluttomuudesta. Luuletko, että tuntuisi kivalta, kun mies vonkaisi koko ajan ja syyllistäisi sinua?

Olet todella itsekäs ja typerä.
 

Yhteistyössä