En jaksa lasten mummoo!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
omaa äitiäni siis.

Muistan että jo pienenä se mun itseluottamusta murenti, en oikeestaan ikinä osannu tehdä mitään oikein, tai no ei aina mutta kuitenkin. Nyt kun mulla on omia lapsia niin en edelleenkään osaa sen mielestä tehdä mitään, aina jotain sanomista. Mun sisarukset on laittanu välit poikki jo äitiin, ne on muista syistä, tai monista eri syistä. Lisäks sillä on pakottava tarve nolata toinen, musta välillä tuntuu että se nauttii siitä.

Olen kuitenkin ollu ihan ok väleissä näistä jutuista huolimatta, nielly paljon asioita ihan vaan sen takia kun en kuitenkaan haluais välejä laittaa poikki.

Nyt tää uusin sen veto oli mulle jo liikaa. Olin baarissa ja lapset isällään. Äitini sitten soittelee mulle jatkuvasti ja haukkuu, sano jopa soittavansa soppalaan kun en välitä yhtään lapsista ja istun vaan baarissa. Sanoin että soita hitto vie jos siltä tuntuu. Pitkin iltaa rämpytti ja haukku minua. Minä sitten jätin vastaamatta ja sit alko tulla viestiä että apua on turha enään pyytää jne. mitään pahaa ole mulle tarkottanu.

Laitoin takasi viestin että mitä apua olen siltä saanu, lapsia ei ole hoitanu kun yhen kerran ja sekin pakon edessä. Haukkunu on kyllä senkin edestä.

Laitoin takasi viestin että mitä apua olen siltä saanu, lapsia ei ole hoitanu kun yhen kerran ja sekin pakon edessä. Haukkunu on kyllä senkin edestä.[/quote]

apuja !? etkö pärjää omatoimisesti ? haukut varmaan paikallaan =)

"uusavuton" ei tainnut osata lukea...

Seuraavalla kerralla et kerro äidillesi, että olet baariin menossa. Jos kerta lapset ovat hyvässä hoidossa sillä aikaa, niin äitisi ei tarvitse tietää mitään, jos kerta kommentit ovat tuota luokkaa.

En osaa muuten neuvoa, miten välejä voi parantaa. Vaikealtahan tuo äidin suhtautuminen kuulostaa ja varmasti tuntuu ikävältä, kun omasta äidistä on kyse!

Yhteistyössä