Hemmetti mikä yö...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikachu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pikachu

Aktiivinen jäsen
02.06.2004
3 727
0
36
Mä oon ihan poikki... Asun kolmannessa kerroksessa ja ekasta kerroksesta kuulu niin hirvee möykkä!! Koira haukku ja joku muija kiroaa yksinään ja kolistelee huonekaluja niin että koko talo tärisi. Ei siis kuulostanu miltään tappelulta!!

Nyt harmittaa ku en soittanu poliiseja tarkistaa tilannetta... :headwall: Tää kaikki oli 2-3 välillä ja nyt heräsin ennen viittä sen koiran ulvontaan. On kyllä ennenkin haukkunu ja ulvonnut satunnaisesti aina hetken (ilmeisesti jos on jätetty yksin).

Kiva lähtee töihin... :/

:headwall: joo... meillä ukko unissaan tempas pöytälampun lattialle ja mie heräsin siihen möykkään... nyt ei nukuta. ja yöunet neitin takia muutenki vähissä |O |O |O :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:
Mä aion mennä tänään kahdeksalta nukkumaan!! Ja jos joku kehtaa häiritä mua ni vetäsen nokkaan!! |O

:D kunnon meininkiä! mie en taas voi, ellei neiti nukaha miun kanssani. tissiä nääs edelleen syö ja sille illalla nukahtaa. tuo kaheksan kuullostais niiiiin ihanalta... mutta neitille lienee aivan liian aikasin (sitte herää kolomelta eikä jatka uniaan) :/

jahas, nyt alkais väsyttään... miepä yritän josko saisin unenpäästä kiinni. sais vähän yli tunnin nukkua ennenku kello herättää...

Yhteistyössä