En jaksa lapsiperhe elämää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
:( Miten ihmeessä minusta on tullut tälläinen "hirviö" äiti?! Mnta kertaa päivässä uhkaan lapsille, että nyt äiti lähtee! Ja menen ulko-ovelle... Hirveä jonkunlainen vihan tunne (ei lapsia vaan elämää yleensä kohtaan) Kuohuaa sisällä. Olen jopa alkanut kiroilla lasten kuullen, vaikka ennen en kiroillut aikuis seurassakaan. Pinna on niin kireällä kuin vain voi olla:( Lapseni ovat 5, 2½ ja 1½. Ainakin 5-vuotias varmasti muistaa nämä äidin raivokohtaukset aina:(

:( Miten ihmeessä minusta on tullut tälläinen "hirviö" äiti?! Mnta kertaa päivässä uhkaan lapsille, että nyt äiti lähtee! Ja menen ulko-ovelle... Hirveä jonkunlainen vihan tunne (ei lapsia vaan elämää yleensä kohtaan) Kuohuaa sisällä. Olen jopa alkanut kiroilla lasten kuullen, vaikka ennen en kiroillut aikuis seurassakaan. Pinna on niin kireällä kuin vain voi olla:( Lapseni ovat 5, 2½ ja 1½. Ainakin 5-vuotias varmasti muistaa nämä äidin raivokohtaukset aina:(

Soita lastenneuvolaan ja kerro tilanne rehellisesti. Eivät tuomitse, vaan antavat neuvoja ja ohjaavat keskustelemaan ammattilaisten kanssa. Yhdessä voitte miettiä, miten elämä alkaisi taas sujua!

Tiedän, koska käyn juuri itse läpi samaa.

Sinäkin olet jo ottanut ensimmäisen askeleen parempaa kohti myöntämällä ongelman olemassaolon. Nyt vaan reippaasti apua hakemaan!

Mulla sama tilanne. Lapset ovat ihania ja rakkaita,mutta välillä puran omaa,muista syistä johtuvaa pahaa oloani lapsiin. Oon ihan hirvee ja pelottava. Harmittaa ihan hirveesti! Onneksi tiedän ,mikä mättää ja meinaan seuraavan kerran neuvolassa pyytää keskusteluapua psykologilta tms. Hae säkin apua ja pian. Itsesi js lastesi vuoksi. Voimia!

Olet turhautunut, todennäköisesti kotiäiti. Ilmottaudu jollekkin kurssille tai mene töihin, ihan mihin vaan. Kunhan saat lastenhoitopaikan. Se on kaiken a ja o. Kun olet saanut lastenhoitopaikan saat vähän muuta ajateltavaa. Lomat oikeasti tuntuvat lomilta ja viikonloput viikonlopuilta, kun ei tarvitse lähteä minnekkään :) Suosittelen.

Minua taas väsymys ei saa kiukkuiseksi lapsille, vaan enemmän tulen alakuloiseksi.
Kun pitää aina valita, onko koti likainen, onko ruoka kunnollista (alusta loppuun saakka tehtyä tervellistä kasvispitoista), teenkö kunnolla omat opiskelujutut vai autanko lapsia kokeissa, vai tehdäänkö lasten kanssa jotain hauskaa. Tuntuu, että aikaa ei ole tarpeeksi.

mulla OLI kanssa tollainen tilanne, olotila. Kaikki parani kun menin töihin!! Nuorin oli 10kk. Ja ratkaisu ole mahtava, hyväksi kaikille, nyt äiti, lapset, perhe voi hyvin.

Yhteistyössä