en jaksa heräillä yöllä enää :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja satu86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla palelu on vaihtunut ihan järjettömäksi yöhikoiluksi.
Oli aika jännää, kun kesähelteillä oli ne alkuraskauden päivät, kun muut olivat t-paidoissa ja shortseissa, niin minulla oli pitkähihainen ja farkut ja usein myös viltti vielä hartioilla ja silti valittelin kylmää.

Alkuperäinen kirjoittaja satu86:
juu olen raskaana =) lauantaina tein positiivisen testin..
kiva jos tällaista kestää koko raskauden ajan, tulee pitkäääään pitkä odotus-aika
Se on hyvää harjoitusta, vaikkakin ikävänpuoleista. Minun lapseni 2,5v ja 5v. vanhemmalla taas vaihe, että herättelee öisin elikäs viimeisestä kunnon yöstä muutama vuosi aikaa...

mulla kans ongelmia nukkumisen kanssa..ku ei voi nukkua kun jommalla kummalla kyljellä, ja sit heräät siihen että se on puutunut. käännyt toiselle kyljelle ja se ei enää ole pieni operaatiao se..siinä herääkin sit jo kunnolla ja yleenä iskee vielä vessahätä päälle! johtuu varmaan jostian hormooneista kun yöllä herrään niin olen sit pirteä kuin peipponen..(mitä en yleensä ole). mutta ai että kun aamulla väsyttää sitten kun neiti tulee herättään!
mä täällä vaan tuulettelen että kohta saan nukkua taas selälläni..mutta sittne alkaakin toisenlaiset yöheräämiset!

Yhteistyössä