En jaksa hakea töitä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja työtön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

työtön

Vieras
Olen ollut 4kk työttömänä eikä juurikaan ole kuulunut paikoista joihin olen hakenut. En millään jaksaisi enää hakea! Ymmärrän hyvin pitkäaikaistyöttömiä, jotka eivät enää edes hae töitä, se on rankkaa!

Joo, ei niitä töitä vaan ole tarjolla. Monetkaan ei toa vaikka ilmaiseksi saisivat harjoittelijan. Siksi onkin hyvä muistaa että maksetaan kehitysapua 1.3000000 euroa joka vuosi ja mamautus vie suomessa lähes viisisataa miljoonaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Normaalia mutta ikävää;29294155:
3 kk on raja ja sen jälkeen kuulemma työnhaku on vaikeaa. Syrjäytyy tuon ajan jälkeen jotenkin työkkärin mukaan.

Joo-o. Hyvin olin yli puoli vuotta omasta tahdosta ilman duunia ja hain vasta, kun ei rahat enää riittäneet. Eipä paljon kyselty missäs on 7kk oltu, ku ei cv:ssä merkintää ajasta.

joo, ei niitä töitä vaan ole tarjolla. Monetkaan ei toa vaikka ilmaiseksi saisivat harjoittelijan. Siksi onkin hyvä muistaa että maksetaan kehitysapua 1.3000000 euroa joka vuosi ja mamautus vie suomessa lähes viisisataa miljoonaa.

ylläpito,bannatkaa nyt vittu toi mamu-vihaaja jo! Samat saatanan stoorit joka päivä! Laadukkaan foorumin taso kärsii saatana!

Yhteistyössä