Mulla on melkein sama tilanne. Oon kotona kahden lapsen kanssa (3v ja 10kk) ja kolmas lapsi ilmoitti juuri tulostaan. Mies opiskelee kamalalla kiireella (ikää on sen verra, ettei viitsi koulunpenkkiä kauan kuluttaa) ja lähtee yleensä klo 8 kouluun ja tulee 20-21 kotiin (treenit joka ilta). Mulle on siis jäänyt lastenhoito ja kodinhoito ihan kokonaan. Meillä pojat onneksi nukkuu hyvin, mutta esikoisella on uhmaa, mikä välillä koettelee. Oon vaan ajatellut asian niin, että nää lapset on niin vähän aikaa pieniä, että kyllä mä jaksan. Toki joskus tulee kamala väsy ja tulee tiuskittua varsinkin miehelle, mutta mun pelastus on olleet mun vanhemmat maalla, joiden luokse oon aina lasten kanssa voinut mennä. Siellä on hyvä ladata akkuja ja antaa lasten temmeltää pihalla...lääniä kun siellä riittää. Myös lapset nauttivat siellä olosta. Me ei olla esikoisen syntymän jälkeen oltu, kuin viime vuoden toukokuussa miniristeilyllä ja se siinä. Kyllä se meidänkin aika vielä tulee. Joskus tuntuu raskaalta, mutta on nää pikku päivänsäteet kuitenkin sen arvosia. Tsemppiä! :hug: