En jaksa enää

  • Viestiketjun aloittaja Itkettynyt luuseri
  • Ensimmäinen viesti
Itkettynyt luuseri
Mulla on ihan älyttömän paha olla.
Olen hakenut apuakin,mutta ei se tätä pahaa oloa poista. Mulla on valtava itseinho,musta ei ole mihinkään,olen luuseri,idiootti,itkupilli,en enää jaksa enkä osaa mitään.Aina minusta on tuntunut samalta,joskus enemmän,joskus vähemmän.Vihaan itseäni ja pääsääntöisesti olen aina joutunut myös tekemisiin ihmisten kanssa,jotka haukkuvat ja alistavat minua,jolloin minusta tulee vielä huonompi,vielä surkeampi,vielä itkettyneempi.

 
suru
Minua ei ole alistettu mutta silti on kauhea väsymys ja ahdistus. Pakko vain sinnitellä eteenpäin, vaikkei jaksaisikaan. Nytkin olisi mentävä kaupaan ja se tuntuu ylivoimaiselta. :(
 
Ap
Ei tämä itsesääliä ole. Aina olen vihannut itseäni ja kokenut,ettei minusta ole mihinkään. Koulussa keskiarvo oli loistava,mutta silti tunsin olevani vain ruma,lihava ja tyhmä hikari. Lihavakaan en ulkopuolisten mielestä ole ollut koskaan,bmi 19,mutta itse vain näen ja koen itseni ihan paskana. Näin on ollut jo reilut 30 vuotta,joten tuskin tämä tästä enää mihinkään muuttuu. Elämäni miehetkin ovat aina jaksaneet muistuttaa,kuinka olen vain pilannut heidän elämänsä,olen paska,olen frigidi,vitun idiootti jne.Mä en enää jaksa taistella näitä tunteita vastaan.Mä olen ihan ylimääräinen ja epäonnistunut.
 
Ei ehkä ole helppoa, mutta sun täytyy opetella rakastamaan itseäsi. Olet hyvä ja rakastettava ihminen tuollaisena, eikä sinun tarvitse alistua kenenkään kynnysmatoksi. Yritä välttää alistavien, huonosti kohtelevien ihmisten seuraa. Käännä ajattelusi positiiviseksi. Ajattele usein "olen hyvä", "minä osaan", "minä rakastan itseäni" jne. sen sijaan, että ajattelisit että olet huono, et osaa, vihaat itseäsi. Sitä väistämättä on mitä ajattelee. Voimia sinulle! :hug:
 

Yhteistyössä