En jaksa enää ilman ystäviä...

  • Viestiketjun aloittaja vk
  • Ensimmäinen viesti
vk
Mikä minussa on vikana...ei ainuttakaan kunnon ystävää. Kyllä jokainen ihminen tarvitsisi edes yhden, mulla ei ole sitäkään. Muutama kaveri, ja niillekin olen pelkkä kuuntelija, ei niitä minun asiat kiinnosta. Voimat on ihan lopussa, ei sitä ilman ystävyyttä tunnu jaksavan:( Pelkään, että romahdan lopullisesti...
 
joo
karsi tapaamisia ystävien kanssa jotka kasaavat vain omat murheensa sun niskaas... mene vaikka jollekin kansalaisopiston kurssille ja etsi uusia ystäviä joiden kanssa alusta asti pidät tasapainossa tuon asioiden jakamisen... hirveen vaikee elvyttää sellaista ystävyyttä jossa toinen vaan käyttää omana terapeuttinaan ja pui vaan omia asioitaan ja sitten sun asiat kuitataan parilla sanalla...
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja vk:
Mikä minussa on vikana...ei ainuttakaan kunnon ystävää. Kyllä jokainen ihminen tarvitsisi edes yhden, mulla ei ole sitäkään. Muutama kaveri, ja niillekin olen pelkkä kuuntelija, ei niitä minun asiat kiinnosta. Voimat on ihan lopussa, ei sitä ilman ystävyyttä tunnu jaksavan:( Pelkään, että romahdan lopullisesti...
Eikö sulla ole ikinä ollut? Vai onko ne häninneet johonkin?
 
vk
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Onko sulla puolisoa? Mun paras kaveri on oma puoliso. Ei mullakaan sen kummemmin mitään bestiksiä ole.
Kyllä on. Onneksi! Mutta kyllä sitä kaipaa sellaista erilaista ystävyyttä. Minun ja miehen välinen ystävyys ei ole sama asia, kuin mitä olisi minun ja jonkun naisen välinen ystävyys. En osaa nyt paremmin selittää:(
 
manttu
täälläkin yksi jolla ei ole parasta kaveria tai niitä OIKEITA ystäviä...
Aviomies on mutta ei oman aviomiehen kanssa jutella tyttöjen juttuja jne...

Surullistahan tää on mutta tässä sitä vaan ollaan.

Kavereita on pari mutta ei kunnollisia.. :/
 
vk
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja vk:
Mikä minussa on vikana...ei ainuttakaan kunnon ystävää. Kyllä jokainen ihminen tarvitsisi edes yhden, mulla ei ole sitäkään. Muutama kaveri, ja niillekin olen pelkkä kuuntelija, ei niitä minun asiat kiinnosta. Voimat on ihan lopussa, ei sitä ilman ystävyyttä tunnu jaksavan:( Pelkään, että romahdan lopullisesti...
Eikö sulla ole ikinä ollut? Vai onko ne häninneet johonkin?
On ollut...hän meni naimisiin ja ystävyytemme katkesi=(
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja vk:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja vk:
Mikä minussa on vikana...ei ainuttakaan kunnon ystävää. Kyllä jokainen ihminen tarvitsisi edes yhden, mulla ei ole sitäkään. Muutama kaveri, ja niillekin olen pelkkä kuuntelija, ei niitä minun asiat kiinnosta. Voimat on ihan lopussa, ei sitä ilman ystävyyttä tunnu jaksavan:( Pelkään, että romahdan lopullisesti...
Eikö sulla ole ikinä ollut? Vai onko ne häninneet johonkin?
On ollut...hän meni naimisiin ja ystävyytemme katkesi=(
Voi ei :( no tuo ystäväsi ei kylläkovin kauniisti toiminut...Kaikki tarvitsisivat sellaisen ystävän, kenen kanssa suhde toimisi tasapuolisesti. Voimia!
 
vk
Alkuperäinen kirjoittaja minä myös.:
ja täällä toinen;( mutta usko pois, siihen tottuu että ei ole ketään.. ja nykyään en osaa enää ketään kaivatakkaan:)
Olen osittain tottunutkin. Kai minun on vaan hyväksytävä, ettei niitä ole ja elettävä näin.

 

Yhteistyössä