ap
no ihanaa! kerroks jotain itsestäsi. minkä ikäinen olet, millainen ihminen? uppooko ronskikin huumori? onko lapsia?Alkuperäinen kirjoittaja espoosta:Alkuperäinen kirjoittaja ap:espoossa.Alkuperäinen kirjoittaja missä:Missä asutte?Alkuperäinen kirjoittaja ap:mä olen kanssa kotonaa viihtyvää tyyppiä. ei kaipaa railakkaita baari-iltoja, en sitä että kyläillään päivittäin.... en ole silleen sosiaalinen. mutta kyllä mä nyt edes JOTAIN muuta kaipaan kun vaan tää raastava yksinäisyyden tunne perheen sisällä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä tavallaan tunnistan tuosta itseni, siis silleen et mun elämä on pitkälti täällä kotona, lapset ja mies täyttää sen. Muutamia kavereita on, mut aika harvoin tulee nähtyä, en oo kamalan sosiaalinen nykyään. Yksi sellainen ystävä jolle voin oikeasti avautua sisimmistä tunteistani, mut asuu toisessa maassa, ei nähdä oikeastaan ikinä vaan laitellaan s-postia lähinnä. Ei mitään kodin ulkopuolisia harrastuksia.
Mut mua tilanne ei silleen ahdista, nautin kotona olosta ja lapsiarjesta. Mut olen miettinyt et mitä sit kun lapset kasvaa, tuntuuko tyhjältä elämä sitten kun nyt lapset on mun elämän ja olemisen keskipiste.
Mut olen ajatellut et miehen kanssa sit touhuillaan yhdessä jotain ja jos en töitä sais (mulla yliopistokoulutus mut ei työkokemusta kun oon kotiäitinä ollut ) nin sit hakeudun seurakunnan kautta johonkin vapaaehtoistoimintaan mukaan. Tai aloitan opiskella jotain. Tai alan harastaa jotain. Sit jos alkaa tuntua tyhjältä. Ja nuo ajatukset ainakin mulla on tuoneet mielekkyyttä ja rauhaa tän asian kanssa.
et edes joskus joku soittaisi et hei, oon kohta siellä laita kahvi tippuu.
olis kivatutustua, ite myös.
itse olen 27v, 2 lasta, koululaisia jo. olen iloinen ja puhelias kun pääsen vauhtiin. muhun uppoo ronski, mustakin huumori....