En jaksa enää, mitä teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suru puserossa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suru puserossa

Vieras
Kaikki tuntuu niin turhalta, mies juo ja minä olen masentunut, jonka vuoksi en ole ollenkaan hyvä äiti lapsilleni, tänäänkin vain ollaan oltu sisällä koko päivä.
Kaikki on kauhean ponnistelun takana, ruoanlaitto esimerkiksi ja muutkin. Pitääkö lapset antaa huostaan jotta heillä olisi parempi olla? , sitä en usko, mutta mitä teen? Miten saan itseni piristymään?

Olen jotenkin niin passivoitunut tähän tilanteeseen etten saa tehtyä mitään, muutenkin on niin vaikea tehdä varsinkaan näin isoja päätöksiä. Meillä on talovelkaa enkä haluasi rikkoa lasten kotia :( Nytkin vain jökötän tässä koneella ja toimin kuin hidastetusti, koko elämäni on yhtä hidastusta, aika menee hitaasti, mutta silti en ehdi mitään tehdä

Ensinnäkin sun kannattaa hankkia itselles mielialalääkitys, se auttaa jaksamaan. Ihan tk-lääkäri voi kirjoittaa reseptin. Soita vaikka sosiaalityöntekijälle ja kysy miten voisivat auttaa sua...mutta älä anna lapsias huostaan, katuisit sitä kuitenkin :hug:

Ensiksi kannattaa hoitaa oma mieli kuntoon eli aika lääkärille!
Sen jälkeen voit alkaa miettiä perheenne hyvinvointia. Jos nyt eroa alkaisit hommata, niin masennus tuskin sitä helpottaisi.

Ensin masennuslääkkeet jne. ja hoida itsesi kuntoon. Sitten teet suunnitelman millä pääset rötjäkkeestä eroon! Alkoholistin katsominen masentaa kenet tahansa. Oletan, että ukko ei ole hoitoon suostuvainen, kun olet tuossa tilassa.

Yhteistyössä