En jaksa enää kuskata tuon entisen asukkaan kirjeitä takas postiin!!!

Mariduk -napalmi kuula-

Aktiivinen jäsen
26.10.2004
4 836
0
36
Sille puskee koko ajan jotain laskuja. Olen raksinu yli osoitteen, kirjoittanu, että väärä osoite ja vieny takas postiin, niin osa tulee takaisin ja sitten tulee vielä uusia kaupan päälle.
Siinä osoitekentässä näkyi lähettäjä, soitin sinne, että ne lähettelee edellisen asukkaan posteja meille, mutta eivät voi asialle mitään, jos ei edellinen asukas tee heille erikseen osoitteenmuutosta.
En kai minä voi enempää tehdä. saman nimisiä ihmisiä on useampia, kun etsin osoitetietoja. Ei kai nyt mun velvollisuus ole soitella jokaista läpi ja pyytää tekemään mahdollisesti osoitteen muutosta?!
Ilmeisesti laskut jo perinnässä....

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:
Sille puskee koko ajan jotain laskuja. Olen raksinu yli osoitteen, kirjoittanu, että väärä osoite ja vieny takas postiin, niin osa tulee takaisin ja sitten tulee vielä uusia kaupan päälle.
Siinä osoitekentässä näkyi lähettäjä, soitin sinne, että ne lähettelee edellisen asukkaan posteja meille, mutta eivät voi asialle mitään, jos ei edellinen asukas tee heille erikseen osoitteenmuutosta.
En kai minä voi enempää tehdä. saman nimisiä ihmisiä on useampia, kun etsin osoitetietoja. Ei kai nyt mun velvollisuus ole soitella jokaista läpi ja pyytää tekemään mahdollisesti osoitteen muutosta?!
Ilmeisesti laskut jo perinnässä....

Ei tietenkään ole sinun velvollisuutesi huolehtia siitä, että ed. asukas saa postinsa, jos itse ei osaa/tajua huolehtia postille osoitteenmuutosilmoitusta. Roskiin vaan pistät suoraan ne kirjeet. :whistle:

Meillekin tuli entisen asukkaan postia. Ei sen, joka asui tässä juuri ennen meitä, vaan jonkun aikaisemman. Samasta paikasta aina: Turun kaupungin sosiaalikeskuksesta.
Viitisen kirjettä vein postiin ja sanoin että kyseinen henkilö ei asu tässä osoitteessa.
Seuraavaksi, kun kirjeitä vaan tuli kerran pari kuukaudessa, soitin sosiaalikeskukseen ja sanoin että teiltä tulee postia meidän osoitteeseen, mutta ko. henkilö ei asu täällä.
Kun kirjeitä edelleen tuli, avasin yhden :ashamed: . Se oli palkkakuitti perhepäivähoitajalle. Eli Turun kaupungin sosiaalikeskus ei tiedä, missä heidän palkkalistoillaan oleva pph asuu :o .
Sen jälkeen kippasin kirjeet aina vaan roskiin. Nyt niitä ei ole enää tullut :).

meille on nyt vuoden tullut edellisen asukkaan postia,en oo enää vieny postiin..
vaihdettiin yhden mun kanssa saman ikäsen kanssa päittäin,jätti asunnon paskaseks ja vei jopa suihkun telineen (siis sen joka on kylppärissä seinässä) mukanaan vaikka se kuuluu asuntoon!mulle soitti jo muutton jälkeisenä maanantaina että sulla on klamydia,ihan siis noilla sanoilla!..oli avannu sairaalasta tulleen kirjekuoren.valitti kun mun postia tuli sinne ja oli sit pitäny mennä vielä avaamaankin :o

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:
Mulla käy vaan sääliksi edellinen asukas, koska sillä kohta pärähtää luottotietoihin merkintä...

Voithan viedä ne postiin ja sanoa ettei asu teidän osoitteesa.Vaikka tuskin mitään auttaa.

Meille kans pukkaa edellisen asukin postei kokoajan!!! Kaikki hm kuvastosta laskuihin!! Ja sit meidän posteljooni muutenkin jakaa miten sattuu tulee toisten posteja...Ja sit runnoo meidän pakettei viimeksi hajos tuo rölli tarjotin kun koitti väkisin tunkea postiluukusta eka ja sit vasta soitti ovikelloa....!!!!

Yhteistyössä