V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ei tämä nuku missään. lääkäri ei ota vakavasti. kuulemma vauvat vaan huutaa ja pitäs loppua 4kk mennessö.
Mä olin viime kesänä samassa tilanteessa kun esikoinen synty. Miellä huudettiin aamusta iltaan ja yölläkin. Olin ihan väsyny myös kun yksin olin vauvan kanssa. Meillä sitten menikin maitoa se litra päivässä helposti, syntymästä asti. Mä tein usein niin että laitoin ipodin/mp3 napit korville ja lähdin vaunulenkille, siinä jos ihmiset katsoo ni sittenpähän katsoo. Missäs päin asut? Jos lähellä niin täältä saat apua![]()
Tää juttu on melkein 2v vanha, eiköhän ole jo helpottanut...
kiitos teille jotka ootte asiallisesti vastanneet
nyt kun sai itse hengähdystauon niin tämä ei tunnu niin kauhealta. refluksia itsekin epäilen siksi että:
- vauva nukkuu tosi levottomasti
- puklaa tosi paljon, n. 10 kertaa syönnin jälkeen parin tunnin aikana
- syö lohduksi ja paino noussut tosi paljon sen vuoksi
- nieleskelee, hengitys välillä rohisee, näkee naamasta kun paha maku tulee suuhun
- vetää päätä niska jäykkänä taakse päin
en ole koskaan käynyt yksityisellä lääkärillä. googletin niin täältä löytyy lääkäriasemia missä on lastenlääkäri. pitääköhän lääkärin olla johonkin erikoistunut vai käykö ihan perus-lastenlääkäri?
Alkuperäinen kirjoittaja rakkautta:Vauva kaipaa syliä, äidin hellä kosketusta. Oletko kokeillut kantoliinaa? Saisit tehdä omia juttuja ja lapsi saisi nauttia sinun läheisyydestä, äidin hellässä sylissä?
[QUOTE="vieras";23842597]No oletko vieny sen lääkäriin ja poissulkenu allergiat ja refluksin?
Ja miksi vauvalla on oma sänky? Oletko kuullu, että vauvat nukkuu huutamatta (tai ainaki huutavat huomattavasti vähemmän) äidin vieressä?