En jaksa äitiäni koska on alkoholisti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perkule
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

perkule

Vieras
monet kerrat hän on valehdellut, mokaillut, pettänyt lupauksensa ja pyydellyt anteeksi. :(
Nyt mulle riitti! Tuli sellainen olo kun oltiin äidin pyynnöstä lähdetty häntä katsomaan todella pitkän matkan päästä. Niin eipä nähty äitiä kuin päivän kun hän mielummin joi ja oli hakkaaja miehensä luona....oltiin viikon äitini asunnolla mutta hänpäs ei ollut ite paikan päällä...
Tai siis sitä on vaikea selittää....
sattuu vaan aina joka kerta kun huomaa ettei oma äiti välitä nähdä ja olla oman lapsensa saatikka lapsenlapsensa kanssa joita hän näkee muutenkin harvoin....
pistin välit poikki.

teinkö oikein kun laitoin välit poikki? kun hän on hyvä manipuloimaan ja näyttelemään niin onnetonta, joka hän kylläkin on. Säälin häntä ja aina ennen olen sanonut että okei unohdetaan se, ymmärrän sinua. Totuus on etten ymmärrä! enkä enää halua enkä jaksa yrittää ymmärtää ja antaa anteeksi! en halua että minua kohdellaan näin!

mutta sitä mietin että annanko joka kerta anteeksi hänen tekonsa ja loukkauksensa? se musertaa minua. Vai sanonko että nyt riitti, tai sen olen hälle jo sanonut että en halua olla tekemisissä...
silti äiti on tärkeä, mutta jos sitä paskaa on enemmän ku hyvää niin ehkä parempi antaa hänen mennä...

ap, minä voisin kirjoittaa nuo samat sanat jotka sinä kirjoitit. Kaava ja sen vaikutukset on tutut. Sinulla oli voimia laittaa välit poikki, minulla ei, ainakaan vielä. Ihan oikean ratkaisun teit.

Teit oikean ratkaisun. Mun äiti on myös alkkis ja en ole häneen missään yhteydessä. Joskus kaipaan äitiä, siis äitiä elämääni, en sitä ihmistä joka on äitini. Jos joku nyt ymmärsi mitä tarkoitan...

Kuumimmat

Yhteistyössä