En ikinä voisi pitää miehestä joka haaskaa aikansa päivät pitkät juorupalstoille tuntemattomien ihmisten vuoksi.

vierailija
Minkä tositarinan?
Ja puhuin lähinnä itsestäni. Välillä keksin tänne hassuja ja/tai järkyytäviä tarinoita, joita voitte kauhuissanne kommentoida. Ja usein käyn trollaamassa muiden ketjuihin. Hauska harrastus ylsistyneelle ihmiselle.
Elämäsi on tosiaan tylsää ja tyhjää, jos keksit feikkitarinoita tälle palstalle.
Olet siis Kilttimies, Super-Setis tai joku muu friikki.
Tämä palsta on rappiolla ja eikä muuksi muutu. Onneksi elävässä elämässä on täyspäisiä ihmisiä.
Vaalit lähestyvät, ja se näkyy katukuvassa. Juttelin tänään kahden kuntavaaliehdokkaan kanssa. He kertoivat minulle minkä asioiden puolesta ovat ehdolla.

vierailija
Kirjoitit

Täsmennä nyt kun edeltävässä puhuttiin homomiehestä ja aiemmin palstalla viihtyvästä

Kummanlaisen kanssa olet ollut. Saadaanko selvyys mitä tarkoitit?
Roosa ei lainannut vastauksessaan mitään viestiä, mikä tarkoittaa sitä, että se oli vastaus suoraan avausviestiin. Jos Roosa olisi halunnut kommentoida homoviestiä, hän olisi varmasti normaalin etiketin mukaisesti lainannut sitä homoviestiä oman vastauksensa yhteyteen. T

• Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
vierailija
Elämäsi on tosiaan tylsää ja tyhjää, jos keksit feikkitarinoita tälle palstalle.
Tämä palsta on rappiolla ja eikä muuksi muutu. Onneksi elävässä elämässä on täyspäisiä ihmisiä.
Vaalit lähestyvät, ja se näkyy katukuvassa. Juttelin tänään kahden kuntavaaliehdokkaan kanssa. He kertoivat minulle minkä asioiden puolesta ovat ehdolla.
#49 on nainen ja kuulostaa lepalle niinkuin kyllä sinäkin
hän on sinun kopioijasi

vierailija
paljastit juuri ettet ymmärtänyt lukemaasi!

lue uudestaan ja mietikin uudestaan sanomani

”sinähän osallistut jatkuvasti kaikkiin foorumin seksin…”
Eihän tällä palstalla kirjoita normaaleja miehiä vaan puutteessa eläviä miesoletettuja. Seksistä vitsailu on minusta hauskaa.
Naisparat, jotka tekevät kaikkensa ollakseen haluttavia surkeille köriläille.
Suksi sinäkin vittuun tältä palstalta oikeaan elämään. Tuo lause on tänään kuultu yleisellä paikalla raavaan suomalaisen kantismiehen suusta. Sellaisia te suomalaiset miesoletetut olette ikävä kyllä.

vierailija
Eihän tällä palstalla kirjoita normaaleja miehiä vaan puutteessa eläviä miesoletettuja. Seksistä vitsailu on minusta hauskaa.
Naisparat, jotka tekevät kaikkensa ollakseen haluttavia surkeille köriläille.
Suksi sinäkin vittuun tältä palstalta oikeaan elämään. Tuo lause on tänään kuultu yleisellä paikalla raavaan suomalaisen kantismiehen suusta. Sellaisia te suomalaiset miesoletetut olette ikävä kyllä.
näytä esimerkkiä ja poistu mutkittelematta mustan rinteen kautta 😆

vierailija
Joo siis palastahan on ihan täysin trollien valtaama. Niin kauan kuin ei ole rekisteröitymispakkoa, täällä voi kuka tahansa kirjoittaa mitä tahansa puuta heinää. Itse monesti kirjoitan jotain ja jos kukaan ei kommentoi sitä, käyn puolen tunnin päästä itse kommentoimassa muka toisena henkilönä. Toisaalta rekisteröityminen ei takaa laatua, niin kuin nähdään omenansiementäjästä ja setiksestä.
En mä nyt täällä tositarinoitakaan kertoisi, joten feikkitarinoita niiden olla pitää!

vierailija
Karitan tositarinat.

Hän on sinua paljon nuorempi mutta mikset ottaisi onkeesi maailmantähden kokemuksista? Nauti miehistä niin pääsisit eroon loputtoman ylsästä elämästäsi ja kaikesta katkeruudestasi
En mä ole katkera! Päin vastoin, olen hyvin optimistinen ja elämänmyönteinen ihminen. Ja vasta 42, joten nuorempikin kuin Karita. Ja miehiestä nautin kyllä. Suomessa nainen saa seksiseuraa aika helposti, kun vain haluaa. Nämä setikset ja omepunsiemenet kuolaavat thaikkutyttöjä, mutta normaalille miehelle kelpaa kyllä ihan suomalainenkin pillu, kun sitä tarjotaan.

vierailija
Joo siis palastahan on ihan täysin trollien valtaama. Niin kauan kuin ei ole rekisteröitymispakkoa, täällä voi kuka tahansa kirjoittaa mitä tahansa puuta heinää. Itse monesti kirjoitan jotain ja jos kukaan ei kommentoi sitä, käyn puolen tunnin päästä itse kommentoimassa muka toisena henkilönä. Toisaalta rekisteröityminen ei takaa laatua, niin kuin nähdään omenansiementäjästä ja setiksestä.
En mä nyt täällä tositarinoitakaan kertoisi, joten feikkitarinoita niiden olla pitää!
😤

vierailija
En mä ole katkera! Päin vastoin, olen hyvin optimistinen ja elämänmyönteinen ihminen. Ja vasta 42, joten nuorempikin kuin Karita. Ja miehiestä nautin kyllä. Suomessa nainen saa seksiseuraa aika helposti, kun vain haluaa. Nämä setikset ja omepunsiemenet kuolaavat thaikkutyttöjä, mutta normaalille miehelle kelpaa kyllä ihan suomalainenkin pillu, kun sitä tarjotaan.
taikuista puuttuu lähes kokonaan sidukkavalaat jotka esiintyy täällä tosi runsaslukusina

vierailija
taikuista puuttuu lähes kokonaan sidukkavalaat jotka esiintyy täällä tosi runsaslukusina
Sinulla on joku urkintaohjelma koneessasi, kun tiedät kirjoittajien tämän hetkisen painon.
Luin uutisen Grönlannin vaalituloksesta. Miten lienee 57.000 asukkaan syömiset ja juomiset. Iso ja kylmä maa, ja nykyään Amerikan kiusaama ja ahdistelema.
Miesoletettu, joka irvailee naisten painolla, elämäntavoilla ja ikävuosilla on säälittävä reppana ja kusipää, jonka kanssa ei kannata vaihtaa mielipiteitä mistään asioista.
Anna-Llena Härkönen sanoi puoli 7 ohjelmassa, ettei kusipää ikinä muutu miksikään muuksi. Eläköön siis rauhassa elämäänsä, ja me muut tykönämme omaamme.

vierailija
Sinulla on joku urkintaohjelma koneessasi, kun tiedät kirjoittajien tämän hetkisen painon.
Luin uutisen Grönlannin vaalituloksesta. Miten lienee 57.000 asukkaan syömiset ja juomiset. Iso ja kylmä maa, ja nykyään Amerikan kiusaama ja ahdistelema.
Miesoletettu, joka irvailee naisten painolla, elämäntavoilla ja ikävuosilla on säälittävä reppana ja kusipää, jonka kanssa ei kannata vaihtaa mielipiteitä mistään asioista.
Anna-Llena Härkönen sanoi puoli 7 ohjelmassa, ettei kusipää ikinä muutu miksikään muuksi. Eläköön siis rauhassa elämäänsä, ja me muut tykönämme omaamme.
hanki uudet lasit kun et enää näe kunnolla katukuvaa ja ihmisiä siellä

Niin, kyllähän hapankorppua nälkäänsä syö, mutta siitä huolimatta kauniisti tarjottu prinsessatorttu maistuu silloin tällöin herkulliselta.

Thaimaalainen Lisa esittää pyynnön, johon saattaisi suostua.

vierailija
hanki uudet lasit kun et enää näe kunnolla katukuvaa ja ihmisiä siellä
Asutko Grönlannin pääkaupunki Nuukissa, koska näet siellä rantaan ajautuneita valaita? Toinen arvaukseni on Australia, jonka rannalle ajautui tänä vuonna kuolleita valaita.
Ehkä olet rutiköyhä miesoletettu, eikä siinulla ole varaa edes yhteen kahvilakertaan kaipaamasi ihanneyksilön kanssa. Jos olet Tinderissä, älä ainakaan sovi treffejä oopperalaulaja Karita Mattilan kanssa. Sinulla pitää olla siinä tapauksessa tuore valokuva, pituutta yli keskiarvon, ja monta muuta asiaa, joihin keskiarvo taatelintallaajana et yllä.

vierailija
Niin, kyllähän hapankorppua nälkäänsä syö, mutta siitä huolimatta kauniisti tarjottu prinsessatorttu maistuu silloin tällöin herkulliselta.

Thaimaalainen Lisa esittää pyynnön, johon saattaisi suostua.
Sä olet niin ristiriitainen. Ensiksi länkytät palstan naisille, että pitäisi nauttia seksistä ja elämästä, sitten perään sanot, että ei teitä hapankorppuja kukaan halua, kun miehet tahtoo tsainapimun. Mitä tässä nyt sitten pitäsi tehdä? Nauttia seksistä sellaisena kun on vai vaipua epätoivoon, että en ole enää 18-vuotias?

vierailija
Sä olet niin ristiriitainen. Ensiksi länkytät palstan naisille, että pitäisi nauttia seksistä ja elämästä, sitten perään sanot, että ei teitä hapankorppuja kukaan halua, kun miehet tahtoo tsainapimun. Mitä tässä nyt sitten pitäsi tehdä? Nauttia seksistä sellaisena kun on vai vaipua epätoivoon, että en ole enää 18-vuotias?
👍Omppu-setä ei ole vielä löytänyt itseään, ja itämainen kulttuuri on sekoittanut hänen pään. Ehkä meidän suomalaisten naisten pitää lähteä Erika Vikmanin viitoittamalle tielle, ja maksimoida seksuaalisuutemme.
Kun Erika on joskus pienten lasten äiti, ja tarpoo räntäsateessa makkaratoppatakki yllään, ja alepan mupvikassi rattaisen koukussa, hän tuskin sanoo kenellekään muulle kuin lapsilleen Ich komme. Vellilautanen on lattialla kumollaan, ja Erika kumartuu lateksipöksyissään luuttuamaan ruoantähteet.
Ehkä yön pikkutunneillä lekuripuolisonsa ähkii orkussaan, ja sihisee Ich komme.

vierailija
Omppu-setä ei ole vielä löytänyt itseään, ja itämainen kulttuuri on sekoittanut hänen pään. Ehkä meidän suomalaisten naisten pitää lähteä Erika Vikmanin viitoittamalle tielle, ja maksimoida seksuaalisuutemme.
Kun Erika on joskus pienten lasten äiti, ja tarpoo räntäsateessa makkaratoppatakki yllään, ja alepan mupvikassi lasten rattaiden koukussa, hän tuskin sanoo kenellekään muulle kuin lapsilleen Ich komme. Vellilautanen on lattialla kumollaan, ja Erika kumartuu lateksipöksyissään luuttuamaan ruoantähteet.
Ehkä yön pikkutunneillä lekuripuolisonsa ähkii orkussaan, ja sihisee Ich komme.

Yhteistyössä