En ikinä enää laita mitää talteen!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Oikeesti, miten mä aina onnistun tässä hä?!?! Toissapäivänä mulla oli hävöksissä se hemmetin rasvatuubi, eilen ostin sit uuden ni eikö se rasva sit tänäaamuna mystisesti ilmestyny vessan lattialle.

Joka aika sit kävin röökillä ja totesin et oli viimenen. Sit aloin miettii et missäs ne mun eilen ostamat on.. Ku ostin eilen lisää ja tökkäsin ne ostoskassissa olevaan apteekin pussiin.. Kaikki muut ostokset on kyllä paikoillaan mutta ei niitä röökejä. Missä ihmeessä ne voi olla?!?!?!

Tällasta tää on ku on väsyny, taas oon ajatuksissani ostoksia laittanu paikoilleen..

Mä taas oon vankasti sitä mieltä, etten itse koske enää mihinkään :ashamed:..kun ne kerta katoaa :headwall:...Tänään leivoin ja mun tuurilla käytössä oli se koko huushollin ainokainen leivinpaperiarkki - ja kaksi oisin tarvinnu (kääretortun tuunaukseen). Varma olin että meillä on voipaperirulla, semmonen megaiso, mutta MISSÄ?! Enhän mä sitä tietty siihen hätään löytäny, vaikka viikolla sitä käytettiin :headwall:... Meinas sitten koko torttu jumittua kiinni alustaansa, kun hätäpäissäni kokeilin jotain ihme non-stick- alustaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Oikeesti, miten mä aina onnistun tässä hä?!?! Toissapäivänä mulla oli hävöksissä se hemmetin rasvatuubi, eilen ostin sit uuden ni eikö se rasva sit tänäaamuna mystisesti ilmestyny vessan lattialle.

Joka aika sit kävin röökillä ja totesin et oli viimenen. Sit aloin miettii et missäs ne mun eilen ostamat on.. Ku ostin eilen lisää ja tökkäsin ne ostoskassissa olevaan apteekin pussiin.. Kaikki muut ostokset on kyllä paikoillaan mutta ei niitä röökejä. Missä ihmeessä ne voi olla?!?!?!

Tällasta tää on ku on väsyny, taas oon ajatuksissani ostoksia laittanu paikoilleen..

todella tuttua aina kun "tietää" missä mikäkin on niin satavarmaa on että eipä löydykkään :headwall: sitten kun ei enä tarvitse niin kappas siinähän se :xmas:

Mä alan kans pikkuhiljaa oleen ihan samaa mieltä.. :laugh: Hemmetti ku kaikki mihin koskee ni katoaa :D

Mä vaan ihmettelen sitä et ku kaikki muut ostokset on tallella, mitä sillon tein mutta noi röökit on hävöksissä. Sellanen muistikuva mul on et oisin ne jättäny ostoskassiin, rullannu sen kassin... mut sen jälkee ei mitää muistikuvia. Mystistä..

Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:
todella tuttua aina kun "tietää" missä mikäkin on niin satavarmaa on että eipä löydykkään :headwall: sitten kun ei enä tarvitse niin kappas siinähän se :xmas:

No juuri näin. Ja on niin hemmetin raivostuttavaa!! :D

Ihanaa :heart: että on olemassa muitakin jotka oikeesti osaa sählätä ja säätää näiden tavaroittensa kanssa :D! Lohduttaa suunnattomasti! Mäkin luulin siitä voipaperirullasta, että se nyt on tossa keittiönlaatikossa edelleenkin, minne sen viimeksi pojan kans askarrellessa laitoinkin, mutta mutta... Ja tänään hautuumaalle lähtiessä mä sain etsiä hanskojani ja huiviani, joita ei sitten tasan tarkkaan eteisestä löytynytkään minne ne viimeksi VARMASTI MUUTEN jätin..:whistle:...:saint:..., ja niinpä sain kivasti mieheltäni viehkot räpylät lainaksi :ashamed: - siis hänen hanskansa...:D

Mä alan kans pikkuhiljaa oleen ihan samaa mieltä.. :laugh: Hemmetti ku kaikki mihin koskee ni katoaa :D

Mä vaan ihmettelen sitä et ku kaikki muut ostokset on tallella, mitä sillon tein mutta noi röökit on hävöksissä. Sellanen muistikuva mul on et oisin ne jättäny ostoskassiin, rullannu sen kassin... mut sen jälkee ei mitää muistikuvia. Mystistä..

ja mikä sen pirullisempaa kuin illalla röökit loppu :o

Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:
ja mikä sen pirullisempaa kuin illalla röökit loppu :o

Se on kuule kriisin paikka! Kaksisteen kotona tytön kans ku äijä duunis, ei ees pääse lähinesteelle hakemaan. :D Mut on mulla onneks noita pikkusikareita.. ;) Laitoin jo äijälle viestin että tuo mulle röökiaskin töistä tullessaan (on keikalla yhes baaris) ni ei tarvii heti aamusta lähtee mihkään :D

Se on jo hyvin tottunut näihin mun säätöihin.. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:
Ihanaa :heart: että on olemassa muitakin jotka oikeesti osaa sählätä ja säätää näiden tavaroittensa kanssa :D! Lohduttaa suunnattomasti! Mäkin luulin siitä voipaperirullasta, että se nyt on tossa keittiönlaatikossa edelleenkin, minne sen viimeksi pojan kans askarrellessa laitoinkin, mutta mutta... Ja tänään hautuumaalle lähtiessä mä sain etsiä hanskojani ja huiviani, joita ei sitten tasan tarkkaan eteisestä löytynytkään minne ne viimeksi VARMASTI MUUTEN jätin..:whistle:...:saint:..., ja niinpä sain kivasti mieheltäni viehkot räpylät lainaksi :ashamed: - siis hänen hanskansa...:D

Joo mä oon ihan onneton kaiken tavaran kans.. Siks kaikelle on tarkalleen se oma paikkansa mutta silti monesti tulee ajatuksissaan (tai väsyneenä) pudotettua tavaroita mitä ihmeellisimpiin paikkoihin.

Kerranki oon löytäny maitopurkin vessasta lavuaarin reunalta ja hammastahnan jääkaapista.. :saint:

Arvatkaa kuka on varmaan 1½ viikkoa kironnut sitä ettei pääse jatkamaan likan pipon tekoa, kun ei löydy toista lankaa mistään. Käytössä siis kaksi lankaa, toinen loppui kesken ja koko ajan olen tiennyt, että sitä toista on jossakin kyllä...No olihan sitä, sattumalta tuli tänään vastaan, kun en edes ettinyt sitä lankaa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
Moro!
Hilluttiin siinä sun kulmilla tänään =)

Hä?! Missä mun kulmilla? :D

Mä en oo tehny muuta ku siivonnu ja hoitanu velvollisuuksia eli käytiin moikkaan tytön isoisovanhempia :D Ja nyt taas kiroan itteeni ja lahoa päätäni alimpaan helvettiin.. :kieh: :laugh:

Moro!
Hilluttiin siinä sun kulmilla tänään =)

Hä?! Missä mun kulmilla? :D

Mä en oo tehny muuta ku siivonnu ja hoitanu velvollisuuksia eli käytiin moikkaan tytön isoisovanhempia :D Ja nyt taas kiroan itteeni ja lahoa päätäni alimpaan helvettiin.. :kieh: :laugh:

Myyrmäki-hallissa elukkamessuilla.. ja kävin jopa siinä ostarilla :D

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Arvatkaa kuka on varmaan 1½ viikkoa kironnut sitä ettei pääse jatkamaan likan pipon tekoa, kun ei löydy toista lankaa mistään. Käytössä siis kaksi lankaa, toinen loppui kesken ja koko ajan olen tiennyt, että sitä toista on jossakin kyllä...No olihan sitä, sattumalta tuli tänään vastaan, kun edes ettinyt sitä lankaa. :D

Mä oon ihan varma siitä että ne mun röökit löytyy heti aamulla ku äijä on sen askin tuonu.. :laugh:

Mulla on aina kaikki puikonpäät ja kaapelin hukassa. Just ostin niitä taas useemmat lisää mut enpä usko et auttaa.. :D

Myyrmäki-hallissa elukkamessuilla.. ja kävin jopa siinä ostarilla :D

Ai, ihan siis vieressä heiluitte :D Mä käyn Myyrmannis aina ostoksilla.

Muoks. Ja nyt on muuten se hiusvärikin tulossa, ens viikolla pääsee testaileen, jeee!! :D

Yhteistyössä