En hyväksy mieheni kuritusmenetelmiä

• Viestiketjun aloittaja en voi hyväksyä
  • Ensimmäinen viesti
en voi hyväksyä
Mitä tehdä?
Mieheni päätti eilen että alle kouluikäiset lapsemme eivät ole kunnolla kasvatettuja kun käyttäytyivät venemessuilla huonosti. Päätti sitten antaa pojalle selkäsaunan heti kun päästäisiin kotiin. Sanoin ettei se ole tarpeen eikä sovi yhteen meidän menetelmien kanssa. Tähän asti ollut nurkassa miettiminen käytössä. Kun pääsimme kotiin hän läpsäytti kädellä pokaa pepulle niin että tämä itki. Täysin vastoin minun periaatteitani.

Nyt sitten mies huutaa naama punaisena että minä en osaa kasvattaa ja että meidän lapsista tulee noita murrosikäisiä jotka huutavat v... aikuisille.

jaa
sano että kerrot poliisille tuosta laittomuudesta jos ei lopu. jää lasten kanssa kotiin, jos ukko on niin kärsimätön venemessuilla että saa siitä sitten tuntea takamuksissaan perheen heikoimmat. tylsäähän siellä varmasti lapsilla oli?

No, selkäsaunaksi en tuota kutsuisi mutta asiattomaksi joka tapauksessa. Ehkä molempien kannattaisi rauhoittua ja keskustella sitten. Ja alle kouluikäistä on aika turha rankaista enää muutaman tunnin päästä, palautteen on oltava välitön tai siitä ei ole juurikaan hyötyä.

typerä ukko sulla
Mä olen 30-vuotias ja hermo palaa aina kun mies raahaa mut venemessuille. Jos vie lapset messuille, niin pitäähän se tajuta, etteivät he jaksa kovin kiltisti jonottaa veneestä toiseen. Vie sun miehes vaikka laivan pallomereen koko päiväksi ja jos se ei jaksa iloisesti leikkiä pallojen kanssa montaa tuntia, niin anna sille selkäsauna.

Tiesikö/muistiko lapsi edes enää mistä selkäsauna tuli? Eiköhän paikanpäällä olisi pitänyt lapselle se "rangaistua" antaa, eikä sitten myöhemmin, kun koko tapaus varmaan jo lapselta unohtunut. Ja ruummiillinen kuritus on PERSIISTÄ |O Mä olisin varmaan huitassu miestä.

Enna
Alkuperäinen kirjoittaja typerä ukko sulla:
Mä olen 30-vuotias ja hermo palaa aina kun mies raahaa mut venemessuille. Jos vie lapset messuille, niin pitäähän se tajuta, etteivät he jaksa kovin kiltisti jonottaa veneestä toiseen. Vie sun miehes vaikka laivan pallomereen koko päiväksi ja jos se ei jaksa iloisesti leikkiä pallojen kanssa montaa tuntia, niin anna sille selkäsauna.
Aivan loistava idea!!! Peesaan täysin =D =D =D

Yhteistyössä