EN HALUU TUNTEA ENÄÄN TÄTÄ TUSKAA...

Miehen kanssa jälleen sukdet ristissä :( Petti ja oli kylmästi jättämässä minut ja lapsemme pari vuotta sitten ja se sattui ja loukkasi valtavasti :'( En oikeesti olisi uskonut että voi tehdä niin kipeää :'( Saatiin sovittua asiamme ja annoin mahdollisuuden. Pari vuotta mennyt mukavasti,mutta nyt se taas alkanut :'( Hän sanoo vaan että mun täytyy tyytyä kohtalooni ja entä sitten jos viestittelee/soittelee toisten naisten kanssa \|O Entä sitten jos käy kahvilla tai syömässä toisten kanssa \|O Taitaa olla jotain vakavampaakin hällä meneillään kun käytös ja puheet niin outoja taas (samanlaisia kuin edellisellä kerralla) :'( :'( Nuorin lapsemme 5kk ja hän sitä mieltä ettei häntä enään kiinnosta,hän ei välitä,haluaa vaan olla vapaa eikä haluisi olla tilivelvollinen kenellekkään :snotty: Sillä ei mitään väliä mitä mä haluisin/tunnen ja tää tuska meinaa käydä jälleen ylitse pääsemättömäks,mut eihän hän sitä ymmärrä :'( :'( Itsetunto kadonnut jo aikaa sitten, samoin elämän ilo :'( voimia ei ole tehdä ratkasua,mutten pysy tätäkään menoa tervejärkisenä...Mun elämä pyörii ainoastaan kodin ja lasten ympärillä. ystäviä/juttuseuraa ei ole missään....En kertakaikkiaan enään JAKSA!!!
 
Pakkaa hyvä nainen omat ja lasten tavarat ja lähde menemään ja äkkiä!
Se on vaikeaa mutta kunhan pääset alkuun uutta omaa elämää, kaikki helpottaa ja tulet huomaamaan kuinka paljon onnellisempi olet ilman tuollaista miestä...

Ystäviä kannattaa etsiä vaikka tämän palstan kautta, käy lasten kanssa leikkipuistoissa ja juttele rohkeasti ihmisille. :hug:
 
Toi on kyllä hirvee tilanne :'( :hug: ja ulkopuolisena toki heti sanon että tollasta tunteetonta minäitse-sikaa si tarvis kattella päivääkään.

Etsi pian kriisiapua, olet varmasti aivan lopussa ja sokissa ja tarvitset apua.

http://www.nicehouse.fi/omahuone/kriisiapu/kriisi.htm

http://www.mielenterveysseura.fi/sos-keskus/valtakunnallinen.asp

Kurkkaa noi linkit. Älä ajattele että enhän mä mikään mielenvikainen ole, siitä ei olekkaan kyse vaan voimien loppumisesta ja siitä että sulla on kriisi johon tarvit jonkun sun rinnalle.

Voimia ja viisautta

:hug: :hug: :hug: :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 11:15 rva De Maflen kirjoitti:
Pakkaa hyvä nainen omat ja lasten tavarat ja lähde menemään ja äkkiä!
Se on vaikeaa mutta kunhan pääset alkuun uutta omaa elämää, kaikki helpottaa ja tulet huomaamaan kuinka paljon onnellisempi olet ilman tuollaista miestä...

Ystäviä kannattaa etsiä vaikka tämän palstan kautta, käy lasten kanssa leikkipuistoissa ja juttele rohkeasti ihmisille. :hug:
haluisin lähteä,mutten tiedä mistä saisin siihen voimia :'( pelottaa jäädä yksin :ashamed:
 
Liinuska74
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 11:18 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 11:15 rva De Maflen kirjoitti:
Pakkaa hyvä nainen omat ja lasten tavarat ja lähde menemään ja äkkiä!
Se on vaikeaa mutta kunhan pääset alkuun uutta omaa elämää, kaikki helpottaa ja tulet huomaamaan kuinka paljon onnellisempi olet ilman tuollaista miestä...

Ystäviä kannattaa etsiä vaikka tämän palstan kautta, käy lasten kanssa leikkipuistoissa ja juttele rohkeasti ihmisille. :hug:
haluisin lähteä,mutten tiedä mistä saisin siihen voimia :'( pelottaa jäädä yksin :ashamed:
Tuo murehtiminen ja suru syö sun voimat. Kun pääset omillesi, elämä helpottaa kummasti! Eiköhän sosiaalitoimistostakin saisi apua asunnon etsimiseen yms. Ota yhteyttä sinne.
Kun teet päätöksen, saat voimia sen toteuttamiseen!
 
Hei!
Ota nyt puhelin käteen ja soita neuvolaan ja sanot, että tarvitset apua HETI! Kerrot lyhyesti tilanteen ja sanot, että nyt on toimittava, olet LOPPU!
:hug: Voimia.

Ja edelleen kehoitan...toimi nyt heti äläkä enää mieti miten edetään tai mitä siitä tulee, kun hommat lähtee eteenpäin niin kyllä se siitä, nyt vain soitat sen puhelun!!! :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 11:18 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 11:15 rva De Maflen kirjoitti:
Pakkaa hyvä nainen omat ja lasten tavarat ja lähde menemään ja äkkiä!
Se on vaikeaa mutta kunhan pääset alkuun uutta omaa elämää, kaikki helpottaa ja tulet huomaamaan kuinka paljon onnellisempi olet ilman tuollaista miestä...

Ystäviä kannattaa etsiä vaikka tämän palstan kautta, käy lasten kanssa leikkipuistoissa ja juttele rohkeasti ihmisille. :hug:
haluisin lähteä,mutten tiedä mistä saisin siihen voimia :'( pelottaa jäädä yksin :ashamed:
Yksin kai jäät kuitenkin jos mies on löytänyt uuden naisen? Älä väistele totuutta, totuus on se että mies pitää sinua selviönä ja luulee että sinua voi kohdella miten vain.

Haistata sille pitkät ja lähde pois. Mies saattaa haluta sinut takaisin aina uudelleen ja uudelleen mutta usko pois, tässä elämässä on sinulle ja lapsillesi paljon hyvää tiedossa.
Onnellinen äiti, onnelliset lapset. =)
 
laiskimus harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 11:26 peppi kirjoitti:
:hug: Lähteminen on vaikeaa,tiedän, mutta ajattele ettet menetä siinä yhtään mitään,päinvastoin,pian saa lapsetkin nauttia onnellisesta ja hyvinvoivasta äidistä :hug:
näin.
 
tosi paljon ensiksikkin haleja sinulle!!! :hug:
nyt soitat esim äidillesi ja menet sinne lastesi kanssa!! laitat asiat uuteen järjestykseen. Miehesi ei näköjään arvosta sinua yhtään. Voimia todella paljon!!!! :hug:
 
Itse en tuollaisessa tilanteessa miettisi hetkeäkään, lähtisinkö vai en!! Takuuvarmasti lähtisin.....mieshän kohtelee sinua kuin halpaa makkaraa! Ja enä lapset, eipä heidänkään maailma kovin ruusuiselta näytä, jos tilanne jatkuu tällaisena vielä pitkään.
 
voi ei ikä tilanne, kurjaa :hug:

soita sosiaalitoimistoon,
sieltä jelppaavat sut uuteen alkuun ja siellä saat rauhassa jutella kaikesta!

"nyt viimeisillä voimillasi pyristele itsesi uuteen elämään"

Voimia, ja uskoa parempaan huomiseen, kyllä se siitä!!!!!!
ja mulle ainakin saa vaikka yksityisesti purkaa tuntujaan ja surujaan
:hug: :heart:
 
:hug: Ei todellakaan ole helppo tuo sinun tilanteesi, mutta älä anna miehesi enää kohdella sinua noin! Sinä olet arvokas ihminen ja teet arvokasta työtä kun hoidat lapsianne/kotia!
Jollet halua mihinkään viranomaistahoon olla yhteydessä niin soita äidillesi tai sisaruksille (jos sellaisia on) ja kerro tilanteestanne avoimesti. Varmasti saat heiltä apua! Minäkin voisin yrittää auttaa, jos vain keinon keksisin..
Voimia ja :hug: :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 13:17 Vieras kirjoitti:
Alkaisin kaikessa "hiljaisuudessa" valmistelemaan mahdollisimman nopeasti pois muuttamista. Suunnittelemaan, hakemaan asuntoa, säästämään rahaa jne.
Samoilla linjoilla. Muuttopäivänä sitten toteat vaan miehelle, että nyt on sen aika totutella siihen, että sie häivyit lasten kanssa. Lähteminen tekee kipeää (asunut alkoholistin kanssa ja siitä pyristellyt irti), mutta sen jälkeen on paljon parempi olo :) Ja siulla on ihanat lapset, ne varmasti kantaa pitkälle :heart:
 
Laitanpa nyt tähänin. Minä lähden samankaltaisessa tilanteessa omilleni. Apua saan ja olen saanut perheasiainneuvottelukeskuksesta (maksuton, netistä löytyy yht.tiedot). Kyllä sitä varmaan pärjää ja lapset pärjää paremmin hyvinvoivan äidin kanssa!
 
toivoisin että olisikin joku paikka minne voitaisiin lasten kanssa tilapäisesti mennä ja senkin tekisin niin että kun mies töissä niin sillä välin me lasten kanssa kadottais...en jättäis viestejä enkä puhelimeen vastais!!! kaipaisikohan/huolestuiskohan vai huomaisiko lainkaan poissaoloamme :(
 
Mya
Mä tiedän, ettei noinkaan vaikeasta tilanteesta ole helppo lähteä. Muutos pelottaa ja pelottaa ettei pärjää tai että teki sittenkin väärän ratkaisun. Tutusta ja turvallisesta, vaikkakin onnettomasta elämästä on vaikea päästää irti ja lähteä.

Oon itse ollut samankaltaisessa tilanteessa. Tosin mies ei pettänyt mutta muuten oli isoja ongelmia. Mä en uskaltanut lähteä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 13:33 vieras kirjoitti:
toivoisin että olisikin joku paikka minne voitaisiin lasten kanssa tilapäisesti mennä ja senkin tekisin niin että kun mies töissä niin sillä välin me lasten kanssa kadottais...en jättäis viestejä enkä puhelimeen vastais!!! kaipaisikohan/huolestuiskohan vai huomaisiko lainkaan poissaoloamme :(
toi ei ehkä auta.lähet kunnolla kerralla

mies houkuttelis teidät takas mutta pettäjä ei loppujen lopuks mihkään muutu
 

Yhteistyössä