En halua miehen olevan yhteydessä isäänsä,mielipiteitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mei"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mei"

Vieras
Tämän tunnustin eilen miehelle itselleenkin.

Eli olen appiukon kanssa aika huonoissa väleissä.Tässä on taustalla sukupolvenvaihdos ja appiukko pääsi meitä kiusaamaan yli 2 v ajan, päivittäin. Sain oikeasti loppuelämäntraumat tästä ajasta,lemmikkejäni on kuollut, appiukko varastanut tavaraa,lista on loputon......
Miestä asiat eivät vaivaa läheskään niin paljon kuin minua.

Koetan jättää kaiken taakse, ja appiukko on ollut hyvin mielinkielin sen jälkeen kun tuo sukupolvenvaihdos on suoritettu loppuun.Kaikki muuttui, kun hän ei enää olekaan niskan päällä.

Tilanne se,että ei käy meillä enää kuin pari kertaa vuodessa,tietää ettei ole tervetullut.Olen ollut huomaavinani että häntä kyllä kaduttaa kun ´menetti´meidät.

Mutta en halua enää edes että mieheni on isänsä kanssa tekemisissä :O Ja tämä on VÄÄRIN,koska appiukko on sairastunut,on todella yksinäinen (kun on näitä temppuja tehnyt muillekin,ei ole enää kavereita..).

Tiedän tasan tarkkaan että silloin kun mies on appiukon kanssa kahden, puhutaan minusta.Appiukko muistaa kertoa miehelle miten huono olen. Hän tavallaan ´kostaa´sen että minä sain tarpeekseni enkä välitä hänen seurastaan. koettaa noin varmaan saada poikansa puolelleen? En tiedä.
Mies ei KOSKAAN sano isälleen vastaan. Yhden kerran on suuttunut isälleen kunnolla,silloin appiukko kusi tuohon meidän terassille (tällaisia temppuja siis teki!!!!)...Mutta silloinkaan mies ei sanonut isälleen mitään!

Teidän mielestänne aivan tossukka siis,mutta jos on elänyt lapsuutensa narsistin vallan alla, ei osaa enää sanoa vastaan.......

Minä en halua olla appiukon kanssa tekemisissä,ja piste.Vihaan sitä ukkoa,niin helvettiä hän meidän elämästä teki.Ja ikävöin kuolleita lemmikkejäni :( En millään pysty unohtamaan,se ei muutu..

Mutta miten asennoitua siihen että mies on yhteydessä isäänsä? Mies siis pitää ihan velvollisuutenaan käydä kyläilemässä isänsä luona. Kuuntelee hiljaa kun appiukko koettaa haukkua minut ja kaiken mitä olen tehnyt.
En ymmärrä miksi en vaan ohita koko asiaa...Kai pelkään että mies alkaa isäänsä uskoa? En tiedä.

Mun mielipide on että kukaan toinen ihminen ei voi vaatia että itse ei olisi tekemisissä oman vanhempansa kanssa. Onhan tuossa teillä tapahtunut varmasti paljon pahaa mutta silti ajattelen että jokainen itse päättää mitä tekee omien vanhempiensa kanssa.

Ja varsinkin kun se isä on jo vanha ja sairas, yksinäinenkin, niin miehesi haluaa varmasti huolehtia hänestä. Jokaisella kuitenkin on vain ne yhdet vanhemmat ja omille vanhemmilleen antaa monta sellaistakin asiaa anteeksi mitä ei muilta hyväksyisi. Eihän se sitä tarkoita että mies olisi isänsä kanssa samaa mieltä sinusta.

Hankipa parempi itsetunto. Jos appesi tuumaa susta paskaa kuten sä siitä niin kait se saa sitä mieltä olla? Ehkä sun miehes on niin fiksu että muodostaa käsityksensä ja mielipiteensä susta ihan itse.

Sun ei tartte olla appees yhteyksissä jollet halua, mutta et voi kieltää miestäs olemasta yhteydessä. Et kai oikeasti haluaisi, että miehes hylkäis OMAN ISÄNSÄ? Jos alat tuollaista oikeasti vaatia, mies joutuu valitsemaan ja saattaa valita isänsä.

Pelkän otsikon luettuani:

Miestä et voi kieltää olemasta yhteydessä isäänsä. Se olisi varsin julmaa sekä miestä että hänen isäänsä kohtaan. Sulla on kuitenkin oikeus olla menemättä kyseisiin tapaamisiin mukaan.

Sukupolvenvaihdokset on perseestä. Mä koitan parhaillani päästä täältä kun en jaksa enää olla anopin kiusattavana. Jos miehen kanssa pysytään yhdessä, saa kyllä vanhempiaan tavata, en mä sitä voi kieltää. Kunhan mun ei enää tarvitse sietää.

Joo,appiukko tappoi lemmikit,yksi lemmikeistä oli meidän poikamme kissa. Pisti tavaraa paskaksi, varasti,koetti järjestää tänne lastensuojelun jne...

Miten noita voi antaa anteeksi? miten MIES VOI HALUTA OLLA YHTEYDESSÄ ISÄÄNSÄ?

Missään nimessä en kiellä miestä tapaamasta isäänsä,mutta ei ole siihen oikeutta tietenkään. Mutta asiasta en tykkää yhtään,ja stressaan siitä mitä siellä puhutaan. Jos appiukko pyytää mieheltä jotain,mies suostuu heti kaikkeen.Multa kysymättä. Mikään avioliitto ei toimi niin.

Appiukko on oikeasti vanha ja sairas, mutta sama pas#a silti luonteeltaan.

[QUOTE="vieras";28503525]Sukupolvenvaihdokset on perseestä. Mä koitan parhaillani päästä täältä kun en jaksa enää olla anopin kiusattavana. Jos miehen kanssa pysytään yhdessä, saa kyllä vanhempiaan tavata, en mä sitä voi kieltää. Kunhan mun ei enää tarvitse sietää.[/QUOTE]

No ei ole helppoa sullakaan :(
Mua varoitettiin että en lähtisi mukaan sukupolvenvaihdokseen, mutta ajattelin että kestän. Melkein erottiin miehen kanssa. Nyt on kaikki hyvin.

Yhteistyössä