En halua mennä töihin, en viihdy tippaakaan :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höh

Vieras
Palkka on jotain 2500?/kk brutto ilman ylitöitä tms, ylitöillä saa kevyesti yli 3000?/kk - tuo onkin ainoa mikä motivoisi.

Muuten inhoan tuota työpaikkaa, jossa useimmille työmoraali on ihan tuntematon sana :/ siipeilijöitä on vaikka kuinka ja työnjohto tietää sen, mutta ei voi asialle kai mitään.

Ahkerat työntekijät ovat suunnilleen pohjasakkaa tuolla, pitäisi olla veltto ja puhua vain siitä kuinka haluaa lisää palkkaa, vaikkei työ maistukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Melizza:
Minusta tuntuu, että monet ovat töissä missä saa sen hyvän palkan mutta eivät halua kuitenkaan tehdä sitä....miksi? kannattaako se sitten loppupeleissä?

Minä haluan tehdä työtäni, mutta ahkerana saa kaikki pahat puheet tässä omituisessa työyhteisössä, jos olet siipeilijä saat kavereita pilvin pimein.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Minusta tuntuu, että monet ovat töissä missä saa sen hyvän palkan mutta eivät halua kuitenkaan tehdä sitä....miksi? kannattaako se sitten loppupeleissä?

Minä haluan tehdä työtäni, mutta ahkerana saa kaikki pahat puheet tässä omituisessa työyhteisössä, jos olet siipeilijä saat kavereita pilvin pimein.

Minä lähdin itkukurkussa kesällä pois työpaikastani.. Hävettää ihan myöntääkkin.. En kestä edelleenkään sitä kuinka ahkeraa työntekijää mollataan jos tämä ei tee niin kuin muut, ei jauha paskaa päivästä toiseen vaan on kiltti ja iloinen.. Tein vielä useampaa duunia samaan aikaan koska luvatut tunnit eivät täyttyneet siinä paikassa missä olin. Minulle jopa vittuiltiin siitä, että pyysin lisää vuoroja. Sitten heillä on työvoimapulaakin. En käsitä!

tuohon en osaa sanoa mitään...silti jos työpaikka on tuollainen niin eikös sitten kannata vaihtaa tai jutella johdon kanssa?

Vaihdan sillä punaisella sekunnilla, kun se vaan on mahdollista. Nyt vaan on huono aika työpaikan vaihtamiseen, vaikka olisi kuinka ahkera tahansa.

Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:

Minä lähdin itkukurkussa kesällä pois työpaikastani.. Hävettää ihan myöntääkkin.. En kestä edelleenkään sitä kuinka ahkeraa työntekijää mollataan jos tämä ei tee niin kuin muut, ei jauha paskaa päivästä toiseen vaan on kiltti ja iloinen.. Tein vielä useampaa duunia samaan aikaan koska luvatut tunnit eivät täyttyneet siinä paikassa missä olin. Minulle jopa vittuiltiin siitä, että pyysin lisää vuoroja. Sitten heillä on työvoimapulaakin. En käsitä!

Tuota ei sellainen voi käsittää, jolla on työmoraali kohdillaan. Minäkin olin lähdössä, mutta muutin vielä mieleni, kun rahalle on tarvetta.

Saa nähdä kuinka kauan jaksan tai voihan kaikki muuttua hyväksikin. Laskusuhdanne voi karsia laiskimmat pois.

Ja sepäs vasta nosti hirmuisen hälyn seläntakana kun en pyörinyt niidne ihmisten kanssa ryyppäämässä kaikki illat! En tajua, minkä ihmeen takia ollaan niin ilkeitä? Siis miksi?

Olen aina ollut sitä mieltä, että teen työtä vain rahoittaakseni vapaa-aikani, mutta nyt olen ajatellut etten jaksa mennä enää hoitovapaan jälkeen ahdistavaan työpaikkaan takaisin. Olen jopa harkinnut vaihtavani matalampi palkkaisee työhön jos aamuisin olisi mukavampi mennä töihin. Minulla siis brutto peruspalkka 2900 ja ylitöitä mahdollisuus tehdä vkloppuisin.

Olen aina ollut sitä mieltä, että teen työtä vain rahoittaakseni vapaa-aikani, mutta nyt olen ajatellut etten jaksa mennä enää hoitovapaan jälkeen ahdistavaan työpaikkaan takaisin. Olen jopa harkinnut vaihtavani matalampi palkkaisee työhön jos aamuisin olisi mukavampi mennä töihin. Minulla siis brutto peruspalkka 2900 ja ylitöitä mahdollisuus tehdä vkloppuisin.

Minäkin haluaisin olla menemättä takaisin työpaikkaani kun hoitovapaa loppuu. En tiedä missä vika mutta paikka ahdistaa jotenkin, vietin joka ainoa su/ma yön saamatta unta:(
Tajusin vasta et liittyy työhön jotenkin kun lomilla ja nyt en ole yhtään yötä valvonut turhan takia. Pahimmillaan meni niin että valvoin jo ma/ti yönkin, eli siis tuntiakaan nukkumatta.

Yhteistyössä