B
Breezie
Vieras
En ole ollut koskaan raskaana, enkä ole koskaan siis synnyttänyt myöskään. Olen 48-vuotias sinkku.
Olen kyllästynyt hormoneihin ja kuukautisiin: Olen käyttänyt e-pillereitä ja hormonikierukkaa kohta 30 vuotta! En halua hormoneja enää!
Hormonikierukka ei sovi mulle. Ensimmäinen otettiin kipujen takia pois jo parin viikon päästä. Toinen tuli itsekseen ulos 3,5 vuoden päästä.
Haluan saada kuukautiset kokonaan pois, mutta en haluaisi kuitenkaan poistaa kohtua, vaikka en aiokaan tehdä lapsia. Kohtu on mulle seksuaalisesti, naisellisesti ja henkisesti tärkeä.
Mulla on pari myomaa kohdussa, joista johtuen on nyt ollut pari kertaa aika pahoja, pitkäkestoisia verenvuotoja plus hyytymiä.
Eli haluan säästää kohdun, mutta päästä eroon kuukautisista!
Vai voiko pelkät munasarjat poistaa?
Kun kävin lääkärissä, lääkäri sanoi vain tylysti, että kohtu pois!
Teenkö asiat liian vaikeaksi vai eikö todellakaan ole vaihtoehtoja?
Vaihtoehtoja on aina!, on mottoni nyt.
Vaikka elämä on luopumista, en halua luopua kohdustani.
Ehkäisyksi voisin ottaa implantit munanjohtimiin?
Löytääkö joku asiaan jonkun ratkaisun?
Kiitos jo etukäteen teille, jotka vastaatte asiallisesti!
Olen kyllästynyt hormoneihin ja kuukautisiin: Olen käyttänyt e-pillereitä ja hormonikierukkaa kohta 30 vuotta! En halua hormoneja enää!
Hormonikierukka ei sovi mulle. Ensimmäinen otettiin kipujen takia pois jo parin viikon päästä. Toinen tuli itsekseen ulos 3,5 vuoden päästä.
Haluan saada kuukautiset kokonaan pois, mutta en haluaisi kuitenkaan poistaa kohtua, vaikka en aiokaan tehdä lapsia. Kohtu on mulle seksuaalisesti, naisellisesti ja henkisesti tärkeä.
Mulla on pari myomaa kohdussa, joista johtuen on nyt ollut pari kertaa aika pahoja, pitkäkestoisia verenvuotoja plus hyytymiä.
Eli haluan säästää kohdun, mutta päästä eroon kuukautisista!
Vai voiko pelkät munasarjat poistaa?
Kun kävin lääkärissä, lääkäri sanoi vain tylysti, että kohtu pois!
Teenkö asiat liian vaikeaksi vai eikö todellakaan ole vaihtoehtoja?
Vaihtoehtoja on aina!, on mottoni nyt.
Vaikka elämä on luopumista, en halua luopua kohdustani.
Ehkäisyksi voisin ottaa implantit munanjohtimiin?
Löytääkö joku asiaan jonkun ratkaisun?
Kiitos jo etukäteen teille, jotka vastaatte asiallisesti!