En halua jälkitarkastukseen

  • Viestiketjun aloittaja kammo
  • Ensimmäinen viesti
Lääkärin morsian
Gynekologin avovaimona sanon että kyllä mietityttää nämä kirjoitukset.
On itselläkin käynyt mielessä allaolevan kommentti että seksuaalistako siinä voi oma mies työssään ajatella?
Ehkä se on mahdollista jos on oikeen kaunis nainen ja sattuu muutenkin juuri se tyyppi kolahtamaan?
Joskus kuulin pikkujouluissa sellaistakin lääkärin suusta, että ei se mieslääkäri koskaan turru naiskauneuteen.
Mutta luulempa että ovat niin turtuneita ja nähneet kaiken, että ei siinä mitään henkilökohtaisia mieti vaikka kuinka revenneen näkee.

Eri asia on ihmisen oma häveliäisyys, johon ei yhtään vaikuta se toisen osapuolen käyttäytyminen (asiallinen) vaan on ihan oma juttu omassa päässä ja siitä voisi ehkä vähän vapautua ettei tarvitsisi ottaa paineita lääkärissä käynnistä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2006 klo 20:37 Eeva1980 kirjoitti:
Voi hyvä luoja, sanon, vaikka itse en ole edes vielä synnyttänyt.

Kukaan ei kiusaksi sinua räplää ja tutki olit sitten raskaana tai et. Ihan sinun terveyttä ajatellaan tässä HYVINVOINTIYHTEISKUNNASSA ja sitä, että lapsesi saisi terveen äidin. Olisiko kiva, jos kuolisit esim. sisäiseen verenvuotoon vauvasi ollessa tuon pari kuukautta?

Kyllä jokaisen aikuisen tulee olla sen verran vastuuntuntoinen, että pitää terveydestään huolen, varsinkin jos vastuulla on pieni ihmisen alku!!!!! Ei ne lääkärit sun kiusaksi työtään tee vaan sun parasta ajatellen. Ne ajattelee sua tutkiessaas sun terveyttä, eikä ajattele että onpas repaleinen p.illu naisella...tai muuta vastaavaa, mitä sä ilmeisesti luulet niiden ajattelevan, jotain seksuaalista siis???

:headwall:
 
Hyvä aloittaja "kammo", miten kävi?? Menitkö jälkitarkastukseen ja kerroitko lääkärille peloistasi?
Äläkä välitä näistä älyttömistä kommenteista mitä täällä on ladeltu seksuaalisuudesta lähtien!
 
Krisse-80
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2006 klo 16:27 tyhmää kirjoitti:
On aika typerää edes harkita jättää jälkitarkastus väliin vaikka aika mahdotonta se tosiaan on rahan saamisen kannalta! en sitte ymmärrä yhtään miten joku edes viitsii oman terveytensä laiminlyödä niin ettei vois jälkitarkastuksessa käydä!!minä ainaski ootan oikein hysteerisenä että pääsen tarkastukseen ja saan varmuuden että oon parantunu hyvin eikä oo mitään tulehdusta jne. ja kaikki tämä oman terveyden ja hyvin voinnin takia oikein mielelläni =) eikä sitä tartte yhtään ajatella että "ronkkimista"...ne kuule tekee työksensä sitä ja tää on naisen elämää että tuo reikäkin on tutkittava jos haluaa pitää itsestään huolta :D jospa ajattelisit positiivisiakin puolia siitä asiasta niin et ehkä pitäisi sitä niinkään vastenmielisenä =) on ne paikat jo niin moneen kertaan "kollattu" että jälkitarkastus on aika pientä raskauden ja synnytyksen rinnalla :D
Mä olen täsmälleen samaa mieltä! Jälkitarkastus kestää jotain minuutin, joten ei oo kovin paha homma. Terveys on kuitenki tärkeintä.

Mutta eihän sinne oo pakko mennä jos ei halua. Jokainen tekee tavallaan.
 
Ilmoittautuisivatko noista morkkaajista NE, joita on nuorena hyväksikäytetty, raiskattu tai saaneet muutoin vastaavanlaisia traumoja??
Jokaisella on ihan erilainen tausta ja jokaisen yksityisyyttä tulisi kunnioittaa.
Kummallista tuo! :\|
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.10.2005 klo 17:52 Vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.10.2005 klo 17:39 Vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.10.2005 klo 12:46 Vieras kirjoitti:
Kolmen hengen huoneessa katsellaan alapäätä eikä haittaa vaikka vieressä katselisi myös huonekaverit miehinensä ja sukulaisinensa... :kieh: Aargh!
Siis voiko tällanen kohtelu pitää paikkansa???? :eek: :eek:
Ei kyllä tule kukaan ronkkimaan minua kenenkään muun nähden!!! :kieh: :kieh:
Juu, tervetuloa TAYS:iin! :kieh: Tuskin missään muualla onkaan.
TAYS:in osastot ovat 70-luvulta. Samoin näyttäisi olevan sänkyjen välissä olevat rievut jotka ehkä joskus ovat olleet väliverhon nimellä...
No ei kyllä pidä paikkansa. Olin toissa viikolla juuri Taysissa pari vuorokautta ennenaikaisten supistusten takia. Samassa huoneessa oli kaksi käynnistykseen tullutta äitiä. Kun heidän kohdunsuuta tutkittiin niin verhot vedettiin visusti eteen ettei muut nähneet tutkimusta. Näin myös on tehty minulla, kun siellä olen kaksi lasta synnyttänyt.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2006 klo 11:27 Tossavainen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.10.2005 klo 17:52 Vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.10.2005 klo 17:39 Vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.10.2005 klo 12:46 Vieras kirjoitti:
Kolmen hengen huoneessa katsellaan alapäätä eikä haittaa vaikka vieressä katselisi myös huonekaverit miehinensä ja sukulaisinensa... :kieh: Aargh!
Siis voiko tällanen kohtelu pitää paikkansa???? :eek: :eek:
Ei kyllä tule kukaan ronkkimaan minua kenenkään muun nähden!!! :kieh: :kieh:
Juu, tervetuloa TAYS:iin! :kieh: Tuskin missään muualla onkaan.
TAYS:in osastot ovat 70-luvulta. Samoin näyttäisi olevan sänkyjen välissä olevat rievut jotka ehkä joskus ovat olleet väliverhon nimellä...
No ei kyllä pidä paikkansa. Olin toissa viikolla juuri Taysissa pari vuorokautta ennenaikaisten supistusten takia. Samassa huoneessa oli kaksi käynnistykseen tullutta äitiä. Kun heidän kohdunsuuta tutkittiin niin verhot vedettiin visusti eteen ettei muut nähneet tutkimusta. Näin myös on tehty minulla, kun siellä olen kaksi lasta synnyttänyt.
:eek: Vai ei pidä paikkaansa!!!

Koska sinä olit siellä toissa viikolla ja olet kaksi lasta siellä synnyttänyt tiedät, että ei voi pitää paikkaansa!?? Sillä kokemuksella sinä olet kaiken nähnyt?!! Mitä silloin ei tapahtunut, ei voi tapahtua muulloinkaan...?!

No, eipä voi muuta kuin :LOL: :LOL: :LOL: .
 

en halunnut minäkään....mutta pakko oli.
en voi sietää edes neuvolan ylimenevää ohjausta ja kohtelua niinkuin jokainen odottava äiti olisi jotenkin sekopää? eikä ymmärrä omaa parastaa saatika vauvan parasta? Minäpä varasin terveyskeskukseen omalääkärille ajan ja kerroin oman mielipiteen asioista. Lääkäri ymmärsi ja kävin hänen luonaan muutaman kerran raskausaikana ja lopputarkastus tehtiin vasta 15 viikkoa synnytyksen jälkeen. Näin varmistin, että oma psyykeenikin on kerennyt parantua herkästä tilanteesta. Näin minulle jäi todella hieno fiilis neljännen syntymästä.
 

Yhteistyössä