En halua enää elää!!!!!!!!!!teen niin paljon virheitä!!!!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja weppa:
mut mull on tosi rankka elämää,ja olen nyt raskaana,stressan koko ajan,tiedän että se myös vaikuttaa sikiöön ,,,,mut en voi mitään,olen niin väsynyt :ashamed: :ashamed: :ashamed: :'(
Kaikken tärkein syy elämiseen löytyy sun masusta. Mieti millainen pikku piipertäjä siellä on, hän tarvitsee sinua ja vain sinua. Kyllä sinä jaksat. Raskaus myllertää mieltä ja jos on muitakin murheita niin nekin tuntuvat pahemmalta. Olisiko sulla joku jonka kanssa voisit puhua? Onnea tulevasta vauvsta!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja weppa:
mut mull on tosi rankka elämää,ja olen nyt raskaana,stressan koko ajan,tiedän että se myös vaikuttaa sikiöön ,,,,mut en voi mitään,olen niin väsynyt :ashamed: :ashamed: :ashamed: :'(
Kaikken tärkein syy elämiseen löytyy sun masusta. Mieti millainen pikku piipertäjä siellä on, hän tarvitsee sinua ja vain sinua. Kyllä sinä jaksat. Raskaus myllertää mieltä ja jos on muitakin murheita niin nekin tuntuvat pahemmalta. Olisiko sulla joku jonka kanssa voisit puhua? Onnea tulevasta vauvsta!
ei oo ketään ja miehen kans vaan riitoja :ashamed:

 
Väsymys on tuttu tunne, siis ihan oikee väsymys. Jokainenhan meistä virheitä tekee, ei niille voi mitään :hug: . Raskaus varmaan saa asiat tuntumaan entistä pahemmilta. Oisko vaikka mielenterveystoimistosta sulle apua? Saisit jutella jonkun kanssa, joka ois vieras ja ammattilainen. Vieraalle on helpompi puhua. Voimia!
 

Yhteistyössä