En halua alkaa pettämään!!

• Viestiketjun aloittaja turhuuksien turhuus
  • Ensimmäinen viesti
turhuuksien turhuus
en todellakaan kaipaa moraalisaarnoja.. mutta jos joku olisi ollut vastaavassa tilanteessa. eli homma on näin, että miehen kans oltu yli 7v yhdessä, välillä ylä ja alamäkiä. miehellä jotain pettämistä ollut mistä menty yli jne. on aika meneväinen ja vähän itsekäs luonteeltaan mutta hyviä puolia löytyy paljon ja rakastan häntä. varsinainen ongelma on se, että sekoan kohta läheisyydenpuutteesta!!! olen miehelle monta monta monta kertaa itkien pyytänyt että halaisi ja hellisi, mutta ei ei mitään!!!! tiedän että osaa kyllä, lapsiakin lohduttaa jne joten ei ole taidon puutteesta kiinni.. joka yö menen nukkumaan toivoen että mies hetkeksi laittaisi kädet ympärilleni ja vaikka sanoisi hyvää yötä. olisin tuosta ikionnellinen!!! viime yönä yritin mennä hänen peiton alle, lähelle... johon mies äkäisesti murahti haluavansa nukkua rauhassa. :( oikeasti nyt tuntuu siltä että jos en saa mitään hellyyttä teen jotain typerää :_(

"sydän"
Kerrot ystävällisesti mutta jämäkästi, miten sinua satuttaa se, ettei perustarpeisiisi vastata. Kerrot, että mikäli mies ei ala työskennellä asian hyväksi seuraavan kuukauden aikana, tulet hakemaan hellyyttä ja seksiä muualta. Sitten miehesi saa miettiä, mitä hän liitolta haluaa. Jos mitään ei tapahdu, voit alkaa hyvillä mielin etsimään itsellesi rakastajaa. Kyseessä ei ole pettäminen, kun pelataan avoimin kortein.

avaa silmät
Alkuperäinen kirjoittaja Hyväuskoinen;28662311:
Miehelläsi taitaa olla toisia naisia ihan koko ajan.
Tätä mäkin vähän epäilen. Silloin kun mulla oli salasuhde toisen kanssa, läheisyys oman miehen kanssa ällötti ja välttelin häntä.

rwh
Siihen on syynsä, miksei mies halua läheisyyttä kanssasi. Toki kyse voi olla muustakin, mutta miehen historian perusteella minäkin uskoisin toisen naisen olemassaoloon. Kysy suoraan mieheltäsi, miksei hän halua olla lähelläsi. Ei teidän parisuhteessanne todellakaan voi olla kaikki kunnossa.

turhaantunut ap
en todellakaan tiedä miksi ei helli? ehkä ei itse koe tarvitsevansa seksitöntä hellyyttä? joten ei vaivaudu sitä mullekaan antamaan tjtn.. joskus selitti sillä että alkaa tekemään sitten kun teen enemmän aloitteita seksin suhteen. mutta tosiasin ei helli oli seksitilanne mikä tahansa joten en usko sen olevan oikea syy. jos alan edes pettämisestä puhumaan hän jättää varmasti siltä on melko tarkka tosta ettei hänen peiton"omaisuutensa" muut koske...

Miksi naiset tyytyy tommoseen? Onko se rakkaus tosiaan niin sokea, että olla kituutetaan suhteessa, josta saa itselle todella vähän. Mä en jotenkin vaan pysty käsittämään sitä, että jompikumpi puolisoista on täysin välinpitämätön toisen onnellisuutta kohtaan. Et sinä tosiaan voi miehellesi kovin paljoa merkitä, jos olet selvästi tuonut ilmi kuinka onneton olet suhteen nykyiseen tilaan ja miestäsi ei kiinnosta tippaakaan asioita muuttaa.

"melinda"
mun mies taas helli,halas pussas jokaikinen päivä oli läheisyyttä paljon... kaikki vuodet... aina halus mut lähelleen ja kainaloon yöksi.

mutta olin tyytymätön koska intohimoa ei ollut miehen puolelta,ikinä esim.hieronta ei johtanut seksiin.. kiihottanut miestä.

seksiä ja kaikkea siihe liittyvää oli liian vähän useampi vuos. mulla alko riittää se! olin tosi kiukkunen,mä voin halia silleen hellästi lapsiakin.. mieheltä kaipaa jotain muutaki.

lopulta aloin karttaa läheisyyttä(vaikka pidin siitä) koska petyin jokakerran siihen että läheisyys ei jahtanu seksiin... se on aika paljon jos petyt 30kertaa kuussa... karkeesti sanottuna..

niin siis kyl seksii oli yleensä 1-3krt/kk mut kun ennen sitä oli 15-30kertaa/kk. sellanen pari kertaa viikos ois ollu ok tahti. mut lähinnä kaipasin sitä että mies ois joskus edes koko ajan kimpussa... intohimoisesti... vain se mielessä... mut ei..ei ei.. tuntu että koko elämä on latteaa, kun ei ollu yhtään intohimoa

turhaantunut ap
moni sanoo et olis muita miehellä. itestä ei tunnu siltä mutta voihan se olla mahdollista. kai tähän on jo niin tottunut että tuntuisi todella itsekkäältä erota vain" koska toi ei halua halata"

Yhteistyössä