äiti81 ja tyttö -03
nyt on todella paha olla..tänään päätin siivota kun mieskin oli kotona...no en kerennyt aloittaa siivousta kun ukon kaveri pyyhälsi käymään ja otti ukon mukaan kun viedä joku tuttu kotiin...noo kerkesin aloittaa sitten siivoukset tytön kanssa. hieman mökötin ja olin tympääntynyt kun ukko lähti kaverien mukaan vaikka olisi pitäny siivota. no ukko kun tuli kotiin niin heti mies yritti tulla halailemaan ja suukkottelemaan enkä niihin heti antautnut kun hieman mökötin..siivouksia jatkettiin. mutta välillä sai käskeä miestä tekemään jotain kun ihmetteli telkkarin ääressä. tyttökin oli kerennyt mennä nukkumaan jossain välissä ja heräsikin parin tunnin päästä..miehellä jäi kesken siivoukset(imurointi) kun meni katsomaan tyttöä ja tytön kanssa menivät olohuoneeseen telkkaria katsomaan..ja sinne se jumittukin ja voi kiesus että mulla otti hermoon kun mies vaan ihmetteli siinä sohvalla ja muka sanoi että oli tytön kanssa..ja pashat.. :kieh: \|O
tyttö makasi toisella sohvalla ja ukko toisella..kunhan sai vaan laiskotella ja äsken sitten en enää voinut pitää raivoa sisällä ja raivosin suoraa huutoa..tätä meillä on ollut aikasemmin ja minä en jaksa kun mies ei tee mitään ennen kun pyydät/käsken tai komenna n..tää on todella rasittavaa!! ero on käynyt mielessä monta kertaa..vaan lapsi ei ole esteenä eroon koska lapsi ei ole tämän nykyisen oma! ärsyttää todella kun ite saa tehdä kaiken. itse olen työssä käyvä ja teen töitten lisäksi lapsen hoidon, ruuat, siivoukset ja pyykkäykset..mies ei tee kotitöitä ennen kun sanoo..ei muuten älyä!!
tosin pelottaa jäädä yksin..
tyttö makasi toisella sohvalla ja ukko toisella..kunhan sai vaan laiskotella ja äsken sitten en enää voinut pitää raivoa sisällä ja raivosin suoraa huutoa..tätä meillä on ollut aikasemmin ja minä en jaksa kun mies ei tee mitään ennen kun pyydät/käsken tai komenna n..tää on todella rasittavaa!! ero on käynyt mielessä monta kertaa..vaan lapsi ei ole esteenä eroon koska lapsi ei ole tämän nykyisen oma! ärsyttää todella kun ite saa tehdä kaiken. itse olen työssä käyvä ja teen töitten lisäksi lapsen hoidon, ruuat, siivoukset ja pyykkäykset..mies ei tee kotitöitä ennen kun sanoo..ei muuten älyä!!
tosin pelottaa jäädä yksin..