En enää ikinä juo tölkistä olutta!

  • Viestiketjun aloittaja JonnaÄiti
  • Ensimmäinen viesti
JonnaÄiti
Avasin Koffin tölkin ja otin siemauksen, ihmettelin sit et mikä suussa tuntuu niin oudolle ni siellä oli sellainen esim rotan kynnen muotoinen vaalea juttu, ties minkä ötökän!!! Siis ihan selkeesti jonkun kynsi!
 
Perjantaikivaa
se on vaan ensiaste juoppohulluudesta. Ensin näet kynsiä, sitten lisää, kuten ruumiinosia ja raajoja, kunnes esiin tulee pieni vihreä mies, tai useampia. Lopeta alkoholinkäyttö, niin paranet.
 
JonnaÄiti
No ei mitään liimaa kyllä ole, putsaan tölkin suun ja katon ennenku juon.. en kuvitellut että siellä sisällähän se vaara piilee :) :eek:
Ja kyllä hyvinkin voi olla eläimen kynsi, olenhan mä ollut leipomossakin siivoustöissä, jossa linnut pääsi lenteleen sisälle...
 
iu
Mun kaveri sai joskus olutpullosta suuhunsa sellaisen haaleaksi muuttuneen kärpäsenraadon. YÖK! Sen jälkeen ei ole enää juonut suoraan pullosta tai tölkistä...Kaveri lähetti reklamaation panimolle ja sai pahoittelukirjeen ja sixpackin suoraan kotiin toimitettuna. Kirjeessä selitettiin, että säilytyksen aikana pulloon saatta mennä kärpäsiä yms, eikä koneellisessa pesussa pystytä 100% varmasti poistamaan kaikkea ylimääräistä. Samasta syystä palautettaviin pulloihin ei saa laittaa esim. tupakantumppeja...kun voi käydä niin, että pullon seuraava käyttäjä saa kaljan mukana tumpin jämät suuhunsa...
 
e
Hyy. Joskus aikoinaan kun juotiin miehen kanssa vähän reippaammin kun nykyään, meillä oli tupakoivia kavereita kylässä ja pöytä täynnä tyhjiä, täysiä ja puolityhjiä tölkkejä. Mies siitä sitten sen kummemmin kattomatta nappas tölkin ja vetäsi naamaan, oli ilme kyllä näkemisen arvonen kun se tölkki oli semmonen puolityhjä, johon nämä vieraat oli tumpannut sätkänsä..:D Henkikin ihan hieman haisi sen jälkeen. Olihan siinä sitä tuhkaa vähän päälläkin, mutta eipä mies sitä siinä huomannut.
 
hdfsh
Mun mielestä toi ei kynneltä näytä. Liian kirkas. Se lohduttais ainakin mua, jos saisin tollasen suuhuni, tietää ettei se ole mistään elävästä peräisin :D Laita valmistajalle palautetta.
 
JonnaÄiti
Alkuperäinen kirjoittaja hdfsh:
Mun mielestä toi ei kynneltä näytä. Liian kirkas. Se lohduttais ainakin mua, jos saisin tollasen suuhuni, tietää ettei se ole mistään elävästä peräisin :D Laita valmistajalle palautetta.
Mut kyllähän kynsikin haalenee jos alkoholipitoisessa juomassa on jonkin aikaa. Voi olla joku muukin, mut muoto on kynnen. ( rottia joskus omistanut :) )
 
ap
sieltä tuli viesti että lähetä tutkittavaksi ja laita tilinumero mukana. No minähän lähetän... ihan vaan mielenkiinnostakin, että mikä siellä todellisuudessa oli. Vaikka tuskin ne kertois, jos ollut kynsi? Kai ne haluaa salata tuollaiset jutut.
 

Yhteistyössä